یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33332
تعداد نظرات: ۰

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: ایجاد، پیاده‌سازی و نگهداری سیستم‌های مدیریت کیفیت جامع (TQM) یک نیاز مهم برای هر شرکتی است که سبب ارتقای کیفیت محصولات و خدمات می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 6 دی 1400 - 13:19

مهدی محمدی یکی از راه‌های انجام این کار را رعایت استاندارد ISO۹۰۰۱ دانست و بیان کرد: این استاندارد بین المللی لیستی از الزامات سیستمی را ارائه می‌دهد که تعیین می‌کند یک شرکت قادر است به‌طور مداوم کیفیت محصولات و خدمات را حفظ و بهبود دهد.

وی افزود: رعایت الزامالت استاندارد ISO۹۰۰۱ به شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر کمک می نماید تا ضمن مدیریت مؤثر و بهینه سازی فرآیندهای شرکت، اعم از فرآیندهای مدیریتی، پشتیبانی و عملیاتی، در مسیر افزایش رضایت مشترکین گام برداشته و نسبت به ایجاد ارزش آفرینی برای مشترکین و ذینفعان خود اقدام کند از این رو در راستای تحقق این اهداف از سال گذشته پیاده‌سازی استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ در ستاد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آغاز گردیده است؛که اکنون در آذر ماه امسال ممیزی داخلی این استاندارد از واحدهای شرکت توسط تیم پرورش یافته از ممیزین داخلی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: لازمه پیاده سازی استاندارد کارگروهی می باشد و بدین منظور در راستای پیاده سازی ایزو ۹۰۰۱ آموزش های مختلف آشنایی با این استاندارد اعم از مبانی و تشریح الزامات، تشریح ریسک، مدیریت تغییرات، ممیزی داخلی و….طی یک سال گذشته به کارکنان شرکت ارائه گردید است که دستاوردهای این آموزش ها درک و پذیرش این استاندارد در سطوح مختلف شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می باشد.

محمدی خاطرنشان کرد اکنون طراحی و پیاده سازی این استاندارد در شرکت آب و فاضلاب به پایان رسیده و پس از عقد قرارداد با شرکت CB معتبر، مراحل ممیزی شخص سوم و صدور گواهینامه انجام می گردد.

وی افزود اکنون اصل مهم نگهداری این سیستم مدیریت کیفیت است که تنها با حمایت مدیریت ارشد و توجه همکاران امکان پذیر است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا