یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33279
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۴ نفر سارق حرفه‌ای طلاجات با سابقه ۱۴ فقره سرقت در گناوه این استان دستگیر شدند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 دی 1400 - 13:53

دو خبر کوتاه از شهرستان های دیر و گناوهسردار حیدر سوسنی اعلام کرد: در اجرای طرح‌های پیشگیرانه از وقوع سرقت و جرائم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس گناوه با انجام  یک سری تحقیقات، موفق شدند ۴ نفر سارق غیربومی سابقه دار طلاجات را در گناوه شناسایی و  در یک عملیات پلیسی در حین سرقت منزل در یکی از محله‌های شهر گناوه دستگیر کنند.

 

سوسنی ادامه داد: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان به ۱۱ فقره سرقت منزل (طلاجات) و ۶ فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سوسنی به هم استانی‌ها توصیه کرد طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات بانک سپرده و یا هنگام خروج از منزل به افراد معتمد بسپارند.

وی تاکید کرد: سهل‌انگاری مالباختگان در نگهداری اموال با ارزش (طلاجات، وجوه نقد، سکه و سایر موارد گران‌قیمت) در منزل، توجه نکردن به نکات ایمنی ساختمان از جمله وجود نقص در قفل درب ها، پایین بودن ارتفاع دیوار و بالکن، نداشتن حفاظ پنجره‌ها  از جمله عواملی هستند که سارق با مشاهده این نواقص تصمیم به سرقت می‌گیرند که باید در این زمینه توجه جدی به نکته‌های ایمنی صورت گیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا