یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33274
تعداد نظرات: ۰

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برگزاری نشست مشترک با بازرگانان و فعالین اقتصادی استان خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 دی 1400 - 13:32

محمد شکیبی نسب معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: به منظور بررسی مشکلات و چالش های تجار و بازرگانان در بنادر استان بوشهر، جلسه ای با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی و فعالین اقتصادی استان در سالن جلسات برج بندر برگزار شد.

نشست مشترک نمایندگان اتاق بازرگانی و فعالین اقتصادی استان با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

شکیبی نسب افزود: در این نشست مسئولین بندر شنونده چالشها  و مشکلات تجار در زمینه صادرات و واردات در بنادر استان بویژه بنادر بوشهر و دیر بوده و تمامی موارد اعلامی از سوی تجار در دستور کار و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: از زمان شیوع کرونا این اولین نشست مشترک با فعالین اقتصادی بودکه برگزار شد و در پایان این جلسه مقرر شد  منبعد و به صورت فصلی  این سری نشست ها  برگزار شود.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد : این اداره کل در راستای تسهیل و رفع موانع حوزه صادرات و واردات و همکاری همه جانبه با تجار و بازرگانان آماده هرگونه همکاری و تعامل  می باشد و در این مهم از تمامی ظرفیتهای خود استفاده خواهد کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا