یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33241
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: خوشحالی من این است که این دوره شورای شهر بوشهر یکپارچه است و اعضا قرار است مساله محور حرکت کنند نه در تقابل با یکدیگر.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 1 دی 1400 - 11:01

با دعوت عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، نشست هم اندیشی برای رسیدگی به مشکلات شهر بوشهر با حضور فرماندار شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر برگزار شد.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/9/30/15339813_153.jpg

او در این نشست گفت: خوشحالی من این است که این دوره از شورای شهر بوشهر، یکپارچه و دارای یک هویت واحد است و اعضای شورا قرار است مساله محور حرکت کنند نه در تقابل با یکدیگر.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم ادمه داد: باید همه شورا‌ها به این طریق عمل کنند تا به مردم امید دهند که اراده خدمت وجود دارد.

جمیری افزود: همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که برعهده می‌گیریم یک وظیفه بیشتر نداریم و آن خدمتگزاری به مردمی است که شکل دهنده و قوام بخش نظام هستند.

او ادامه داد: باید با هم افزایی و هماهنگی برای حل مشکلات اقدام کنیم و اگر این هماهنگی اتفاق نیفتد ناکارآمدی ما و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را به ذهن‌ها متبادر می‌کند.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: شورا برای مسائلی که فکر می‌کند اولویت دارد و مساله مردم است، باید طراحی و برنامه‌ریزی کند و بنده نیز به عنوان نماینده مردم در این زمینه در خدمت خواهم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: امروز در کنار استاندار و فرماندار که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند با فرصت بی‌نظیری مواجه هستیم که باید از این فرصت به نحو احسن بهره برد.

جعفر پورکبگانی افزود: امیدواریم با تعامل بسیار خوبی که بین مدیریت ارشد استان و شهرستان بوشهر با شورا و شهرداری وجود دارد، شاهد تغییر چهره شهر در این چهار سال باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا