یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33201
تعداد نظرات: ۰

مسئول ایمنی و آتش نشانی اداره ‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام موفقیت آمیز مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات همزمان در سه نقطه از بندر گناوه خبر داد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 30 آذر 1400 - 13:14

مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات در سه نقطه بندر گناوه

 حیدر مجدنیا مسئول ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت :بمنظور ارتقاء سطح دانش و ارزیابی توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی درمقابله با حریق و حوادث احتمالی و همچنین امداد و نجات مصدومان، دوشنبه مورخ ۲۹ آذر ماه مانور بزرگ عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات همزمان در سه نقطه از بندر گناوه برگزار شد.

مجدنیا افزود: از دیگر اهداف این مانور میتوان به ارتقاء سطح هماهنگی بین تیم های همکار در زمان رخداد های احتمالی و همچنین آموزش و فرهنگ سازی ایمنی در سطح بندر و شناورها و کارگران اشاره کرد.

وی اضافه کرد : در ابتدای مانور  جلسه ای آموزشی و توجیحی نیز برای عوامل درگیر در مانور برگزاز شد.

مسئول ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اشاره کرد: آتش نشانان این مانور را طبق سناریوی طراحی شده و در زمان مقرر و همچنین با رعایت تمامی اصول و استانداردهای لازم با موفقیت به پایان رساندند.

وی بیان کرد: در پایان نیز جلسه  بررسی و ارزیابی بمنظور شناخت نقاط ضعف و قوت مانور با حضور تیم های عملیاتی و عوامل شرکت کننده  برگزارشد.

مجدنیا افزود: در این مانور آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی، یگان حفاظت ،تاسیسات،برق،امور بندری،HSE، امور دریایی، اسکله،کنترل و ترافیک دریایی اداره بندر و دریانوردی گناوه وهمچنین آتش نشانی شرکت بندرسازان،آتش نشانی شهرداری بندر گناوه،اورژانس شهری،جمعیت هلال احمر،پلیس راهور،نیروی دریابانی و  شناورهای آتش خوار ( فرهام و آزادی ۳) مشارکت کامل داشتند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا