یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33151
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شاهین شهرداری بوشهر در مسابقات جام حذفی فوتبال از نفت مسجد سلیمان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 29 آذر 1400 - 12:41

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان نفت مسجد سلیمان بود.

این دیدار پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم در وقت قانونی و اضافه با تساوی بدون گل پایان یافت.

در ضربات پنالتی شاهین ۳ بر ۴ نتیجه را به نفت واگذار کرد و از جام حذفی حذف شد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر بعد از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: همه می‌دانند که تیم ما در چه شرایطی است. ما بنا به دلایلی هفته پیش برای دیدار با مس به کرمان نرفتیم و مشکلاتمان را به این بازی آوردیم. برای این دیدار هم اردو نداشتیم.

مهدی قنبری افزود: با توجه به اینکه دیدار امروز در جام حذفی بود، می‌دانستیم ممکن است بازی تا ۱۲۰ دقیقه طول بکشد. برنامه‌ریزی کردیم که از نفراتی که کمتر در لیگ یک استفاده کرده بودیم امروز استفاده کنیم به طوری که ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان این شرایط را داشتند.

او ادامه داد: هدف این بود که این بازی را به عنوان بازی تدارکاتی ببینیم و مشکلات خط دفاعی‌مان را برطرف کنیم که به این هدف رسیدیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: پنالتی هم ربطی به تاکتیک ندارد. خستگی بازیکنان مزید بر علت شد که دو پنالتی را از دست بدهیم. چون پنالتی از دست دادیم نمی‌توانیم بگوییم که بچه‌‎ها بد بازی کردند.

قنبری گفت: امیدواریم که با توجه به اینکه مدیر باشگاه تازه انتخاب شده است، مشکلات ما کمتر شود؛ مشکلاتی که در این مدت خیلی اذیتمان کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا