یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33107
تعداد نظرات: ۰

بمناسبت روز پرستار و با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرآئین تجلیل از پرستاران اورژانس و پرسنل HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر انجام شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 22 آذر 1400 - 12:46

در این آئین سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب و روز پرستار، از تلاش و اقدامات موثر پرستاران اورژانس و پرسنل HSE اداره کل بنادر و دریانوردی  استان بوشهر در طول یکسال گذشته، تقدیر کرد.

آیین تجلیل از پرستاران اورژانس و پرسنل HSE بندر بوشهر برگزار شدÙw|Œ

ارجمندزاده در این مراسم گفت: بی شک تلاش های موثر شما در ارائه خدمت به کارکنان و مراجعین بندر در ایام سخت کرونا بر هیچکس پوشیده نیست واین اقدامات منظم و پایش های به موقع شما شرایط مناسب و مساعدی را در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوجود آورد.

وی ضمن تبریک مجدد از ‌کسب رتبه برتر اداره HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل بنادر و  دریانوردی استان در بین تمامی بنادر کشور، عنوان کرد:  کسب این عنوان میبایست موجبات رشد و برنامه ریزی بیشتر را در این اداره رقم بزند و ما انتظار داریم این مهم با انسجام و مدیریت بهتر در سال های آتی نیز تکرار شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پرستاران اورژانس  و پرسنل HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اهدای لوح ، تقدیر شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا