سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33094
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دبیر ستاد مقابله با کرونا بوشهر گفت: ۷۴ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال این استان هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا بهمن‌ این آمار به ۹۰ درصد برسد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 22 آذر 1400 - 12:16

سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا بوشهر در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان، با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان واکسن دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: ۷۴ درصد از این افراد هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهرافزود: پیش‌بینی می‌شود تا بهمن‌ماه افرادی که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند به ۹۰ درصد برسد.

کشمیری ادامه داد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها، به پایین‌ترین میزان در چند ماه اخیر رسیده است و اکنون هر ۱۰ شهرستان استان در شرایط آبی کرونایی یا کم‌خطر قرار دارند.

او بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا تاکید کرد.

ارزشیابی و ارتقا شغلی کارمندان منوط به تزریق واکسن کرونا است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرد تا دستورالعمل‌ها به ۱۰۰ درصد برسد.

محمدتقی ایرانی همچنین با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در ۵ مرحله در همه بخش‌های استان بوشهر عنوان کرد: کارمندانی که واکسن نزده باشند با آنان برخورد اداری و جدی می‌شود و ارزشیابی، ارتقا شغلی و دیگر موارد منوط به تزریق واکسن کرونا است.

او با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از تلاش مدافعان سلامت برای مهار بیماری کرونا تجلیل کرد.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه باید میزان تزریق واکسن کرونا به جمعیت هدف استان به ۹۰ درصد برسد، گفت: هرگونه ساده‌انگاری در برابر دستورالعمل‌های بهداشتی سبب گسترش بیماری می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا