سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 33085
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : محمدتقی ایرانی گفت: با کارمندانی که واکسن نزنند و یا شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد اداری می‌شود و ارزشیابی، ترفیع شغلی، و دیگر موارد تنها مشروط به تزریق واکسن کرونا است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 22 آذر 1400 - 12:03

با کارمندان متخلف از شیوه‌نامه‌های کرونا برخورد می‌شودجانشین رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر در نشست اعضای این ستاد با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار نقش مدافعان سلامت در مهار بیماری کرونا را مهم دانست و گفت: مدافعان سلامت شامل پزشکان، پرستاران، گروه‌های جهادی، نهادهای مختلف و بسیجیان در اجرا طرح شهید سلیمانی نقش ویژه‌ای ایفا کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

محمدتقی ایرانی با بیان این‌که با تلاش همه‌جانبه گروه‌های مدافع سلامت اکنون وضعیت مناسبی در استان بوشهر حکم‌فرما است، گفت: پوشش واکسیناسیون در حفظ این شرایط و افزایش بهبودی وضعیت بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر حمایت از همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان بوشهر افزود: اکنون واکسن کرونا در همه مراکز تجمیعی و پایگاه‌های بهداشت به وفور وجود دارد و باید همه آحاد جامعه خود را در برابر بیماری کرونا ایمن کنند.

او با بیان این‌که با مدیریت خوب دست‌اندرکاران، شرایط سخت بیماری کرونا پشت سر گذاشته شد، اضافه کرد: ان‌شاء‌الله باید جمعیت هدف استان بوشهر در دریافت واکسن کرونا به ۹۰ درصد برسد و هر گونه ساده‌انگاری در برابر شیوه‌نامه‌های بهداشتی موجب تشدید شیوع بیماری می‌شود.

ایرانی تأکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرد تا رعایت شیوه‌نامه‌ها به ۱۰۰ درصد برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از آغاز اجرا طرح مدیریت هوشمند کرونا خبر داد و گفت: طرح مدیریت هوشمند کرونا‌ در ۵ مرحله در همه بخش‌های استان بوشهر اجرایی شده تا شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی کاملاً رعایت شود.

او با بیان این‌که طرح مدیریت هوشمند کرونا در راستای صیانت از جان مردم اجرا می‌شود، گفت: کارمندی که رعایت نکنند با آنان برخورد اداری می‌شود و ارزشیابی، ارتقا شغلی، و دیگر موارد منوط به تزریق واکسن کرونا است.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اضافه کرد: کسانی که رعایت نکنند از خدمات اداری در بخش‌های مختلف محروم می‌شوند و برخورد با متخلفان جدی است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا