جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32994
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

جلسه شورای اداری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با حضور مدیر کل، مدیران ستادی و روسای شهرستانی به صورت وبیناری برگزار شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 17 آذر 1400 - 14:05

کشاورزی در این جلسه گفت: در باب تذکر گاهی در فضای موجود حاکم بر جامعه باید به خود یادآور شویم که خدایی ناکرده مسئولیتی که بر گردنمان نهاده شده را رها نکرده و یا به فراموشی سپرده نشود.
وی ادامه داد: مسئولیت سنگینی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عهده ی تک به تک ماها گذاشته شده است شاید در یک دستگاه اجرایی دیگری نباشد. ما نه تنها با جان مردم در حوزه ایمنی ، حفاظت و بهداشت کار بلکه با آرامش،ایجاد امنیت و اعتماد مردم هم در حوزه‌های مختلف سر کار داریم.
رسانه جدید
کشاورزی افزود: اعتماد عمومی اگر خدشه دار شود جامع ضرر می کند، سلامت کارگر به خطر می‌افتد خانواده‌ها و به تبع آن جامعه آسیب می بیند و اگر ما در حوزه های مربوطه نظارت‌های کافی را داشته باشیم می توانیم از بروز چنین آسیب هایی جلوگیری کنیم.
کشاورزی گفت: مدیران ستادی و روسای ادارات هیچگونه حق تخطی از کار ندارند و باید به روز بودن پاسخگویی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کشاورزی بیان داشت: میانگین سنوات خدمتی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ۱۵سال است که نشان می‌دهد اغلب کارمندان نیروی جوان هستند و باید با انگیزه بیشتری نسبت به خدمت به مردم پرداخته شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: اگر سرمایه و اعتماد اجتماعی خدشه دار شود مشارکت اقتصادی و سیاسی هم کم میشود پس باید با خدمت هرچه بهتر نگذاریم اعتماد اجتماعی پایین بیاید
وی اضافه کرد: یکی از راه های مشارکت اقتصادی می‌تواند فعال نمودن بخش تعاون باشد که لازمه کار بیشتر و نوآوری در این حوزه است.
مدیران ستادی و روسای شهرستانی پاسخگویی به مطالبات مردم در بسترهای مختلف جامعه را در اولویت کاری خود قرار دهند
مصدق کشاورزی با بیان این که مدیر آن کسی است که در شرایط خاص و در شرایط بحران، مدیریت کند وگرنه در شرایط عادی همه می توانند مدیر باشند، تاکید کرد: ما نسبت به مردم باید پاسخگو باشیم و تمامی مدیران ستادی و روسای شهرستانی موظف به پاسخگویی به مطالبات مردم در بستر های مختلف جامعه هستند تا از ایجاد شایعه جلوگیری شود.
مصدق کشاورزی در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خبر داد: به زودی در خصوص شفافیت و سلامت اداری و رفع گلوگاه اقتصاد گزارشاتی را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پایان عنوان کرد: اقداماتی که در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همچنین اداره کل را انجام داده ایم به زودی به ثمر خواهد نشست و همه چیز را در آینده هموارتر خواهد کرد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا