یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32990
تعداد نظرات: ۰

رئیس اداره HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از کسب رتبه نخست این اداره در ارزیابی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 17 آذر 1400 - 13:59

کسب رتبه نخست بندر بوشهر در ارزیابی شاخص های HSE ،مدیریت بحران و پدافند غیرعاملنرگس علیپور رییس ادارهHSE ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهردر اینباره گفت: در ارزیابی سالانه اداره کل مدیریت بحران ،پدافند غیر عامل و HSE سازمان بنادر و دریانوردی که در خصوص  عملکرد فعالیت ها مرتبط بر اساس الزامات بین المللی و در چهار گروه مدیریت، ایمنی صنعتی،بهداشت حرفه ای و محیط زیست و بهداشت محیط انجام می شود ،اداره HSE، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر موفق به کسب رتبه نخست در بین بنادر کشور شد.

 

علیپور افزود: کاهش حوادث، کاهش سطح ریسکهای ایمنی و بهداشت حرفه ای ، جنبه های زیست محیطی و افزایش ضریب ایمنی از دستاوردهای اجرای الزامات در دامنه کاربرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  میباشد.

 

رئیس اداره HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد:سازمان بنادر و دریانوردی براساس ارزیابی‌های سالیانه، ستاد اجرایی در بنادر را به عنوان یکی از الزامات اصلی  مورد ارزیابی قرار می دهد. که خوشبختانه  اداره HSEمدیریت بحران و پدافند غیر عامل  اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این ارزیابی نیز توانست رتبه نخست را در بین تمامی بنادر کشور به خود اختصاص داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا