دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32902
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در کمیسیون بهداشت شورای شهر بوشهر اعلام شد، ورودی های فاضلاب شهری به دریا کنترل می‌شود و با مکان‌هایی که فاضلاب به شبکه آب‌های سطحی وارد می‌کنند، برخورد خواهد شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 14 آذر 1400 - 10:54

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/9/13/15238339_504.jpgصادق پورسالم رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر در نشست ساماندهی شناگاه‌های شهر بوشهر در کمیسیون بهداشت شورای این شهر، گفت: با توجه به اهمیت سلامت شناگاه‌ها و حفاظت از محیط زیست دریایی،شناگاه‌های بوشهر پایش می‌شوند.

او بیان کرد: مشخص شده است که ورود فاضلاب‌های خام منازل و مکان‌هایی که انشعاب فاضلاب ندارند باعث آلودگی شدید بعضی از شناگاه‌ها شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: با توجه به مطالبات مردمی و نگرانی‌های به وجود آمده در خصوص آلودگی شناگاه‌ها، از دستگاه‌های مرتبط دعوت شده است تا ضمن انسجام بخشی به فعالیت‌ها، تصمیم‌های لازم برای کاهش یا از بین بردن آلاینده‌هایی که وارد دریا می‌شوند، گرفته شود.

حمیده خاتون هلال بحر از مردم خواست برای جلوگیری از ورود فاضلاب خام به دریا از طریق اتصال به شبکه فاضلاب شهری با دستگاه‌های متولی همکاری کنند.

در این جلسه مقرر شد که دستگاه‌های متولی شامل حفاظت محیط زیست، بهداشت، آب و فاضلاب و شهرداری، با مکان‌هایی که فاضلاب خام به شبکه جمع آوری آب‌های سطحی وارد می‌کنند، برخورد و این خروجی‌ها را مسدود کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا