سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32835
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: مردی ۳۷ ساله و زنی ۷۰ ساله به جمع قربانیان کرونا افزوده شدند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 9 آذر 1400 - 12:50

 سعید کشمیری تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان را  ۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۱ نفر به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: یک نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز ۲ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، این دو نفر را مردی ۳۷ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و زنی ۷۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و رماتیسم اعلام کرد.

به گفته او، در شبانه‌روز گذشته ۴۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۳ نفر  به کرونا دچار بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۸ هزار و ۹۷۹ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند و ۲ هزار و ۲۵ نفر به همین علت فوت کرده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا