شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32806
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : با حضور فرماندار بوشهر و شماری از مسئولان محلی، حسین محمدی به عنوان شهردار جدید عالیشهر معرفی شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 7 آذر 1400 - 13:43

محمدی پیش از این معاونت های عمرانی و شهرسازی شهرداری بوشهر را برعهده داشته و شهردار فراشبند فارس بوده است.

در این آئین رییس شورای اسلامی شهر عالیشهر گفت:شورای این شهر تلاش دارد در برنامه ای چهار ساله بتواند به بهترین نحو ممکن به شهروندان خدمت رسانی کند.

صدرالله اسدیان مطلق افزود: عالیشهر از شهرهای جدید استان بوشهر  بالغ بر ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد اما با این وجود کمبودها و مشکلات زیادی دارد.

وی ادامه داد: شورای شهر امید دارد تا در این دوره با همت استاندار، فرماندار  و مدیران دستگاههای اجرایی بتواند بخش عظیمی از مشکلات را حل کرد.

اسدیان مطلق افزود: برای شهرداری عالیشهر بعد از انتخاب سرپرست شهرداری، سه ماه فرصت وجود داشت که با دقت و تلاش شبانه روزی همه گزینه‌ها قادر به امر شهردار شدن داشتند در نهایت محمدی با اکثریت آرا انتخاب شد.

وی عنوان کرد: شهردار جدید عالیشهر سابقه خدمات ارزشمندی در شهرهای ریز، مهر، بوشهر و جم دارد که امید است بتواند منشاء خدمات ارزشمندی برای عالیشهر باشد.

فرماندار بوشهر:خروج کشور از وضعیت قرمز کرونایی ازدستاوردهای دولت است

اسدیان مطلق همچنین با تقدیر از زهره نگهداری سرپرست شهرداری عالیشهر اظهار کرد: وی در این مدت متحمل تلاش‎های زیاد و ارزشمندی شد که رضایتمندی مردم را نیز به دنبال داشته است.

وی گفت: در این راستا پنج عضو شورای شهر نیز شبانه روز تلاش می کنند و امید است شهردار به عنوان یار ششم برای حل مشکلات شهروندان گام بردارد.

امام جمعه عالیشهر نیز در این آیین گفت: امنیت سازه‌های ساختمانی و شهری، امینیت راه‎ها، رعایت عفت عمومی از جمله مولفه‌های مهم شهری جامعه شهری است که باید در دستور کار مدیریت شهری باشد.

حجت الاسلام هاشمی افزود: برقراری عدالت از جمله مواردی است که شورا و شهردار شهر باید در خدمات رسانی به محلات این مهم را در دستور کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: احداث پارک ویژه بانوان از نیازهای شهرعالیشهر است تا آنها نیز بتوانند بدون مزاحمتی انواع ورزش ها و تفریح ها را در شهر محل سکونت خود داشته باشند.

هاشمی اظهارداشت: رعایت قوانین و مقررات و نظارت بر ساخت و سازها و اینکه بی رویه نباشد و رعایت حقوق شهروندی و ساماندهی تبلیغات شهری، ایجاد مراکز فرهنگی، ورزشی، تفریحی، بازارهای دائمی، بوستان محله، ورزشگاه، مدرسه، استراحتگاه مسافران باید انجام شود.

شهردار جدید عالیشهر نیز گفت: از بدو آغاز فعالیت خود قول می‌دهم با رعایت سه اصل عدالت، صداقت و سلامت کاری بتوانم برای خدمت به شهروندان عالیشهری تلاش کنم.

فرماندار بوشهر:خروج کشور از وضعیت قرمز کرونایی ازدستاوردهای دولت است

حسین محمدی افزود: دست کمک به سوی شهروندان، فرماندار، شورا و کارکنان شهرداری، امام جمعه، فعالان اجتماعی و سایر دستگاه‌ها دراز می‌کنم.

وی ادامه داد: از مدیرعامل شرکت عمران نیز انتظار دارم تا اینجانب را به عنوان شاگرد خود همراهی کند تا گامی جهت عمران و رفاه شهردار بردارم.

محمدی اظهار کرد: امید است با نگاه ویژه استاندار، تلاش‌های مجدانه فرماندار، رهنمودهای امام جمعه و اعضای شورا بهترین خدمات ممکن به شهروندان عالیشهری ارائه شود.

فرماندار بوشهر نیز اظهار کرد: شورا و شهرداری حرمت، تکریم و احترام مردم را داشته باشند و این پذیرفته نیست که فردی بگوید در فلان مجموعه با وی بدرفتاری صورت گرفته است.

فرماندار بوشهر:خروج کشور از وضعیت قرمز کرونایی ازدستاوردهای دولت است

ضالح رحیمی گفت: قانون در جای خود که همه مکلف هستند مراتب قانونی را رعایت کنند و مسئولان نیز باید این مهم را جدی بگیرد ولی با این حال باید تکریم مردم نیز جدی گرفته شود.

وی افزود: مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی به عنوان شعار دولت مردمی در همه دستگاه ها و سطوح باید مورد توجهم قرار گیرد.

در این آیین با تجلیل از فعالیت های زهره نگهداری سرپرست شهرداری عالیشهر، حسین محمدی به عنوان شهردار جدید عالیشهر معارفه شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا