پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32798
تعداد نظرات: ۱

صدای استان : در مراسم افتتاح پروژه استخر سرپوشیده اهرم تنگستان با حضور استاندار بوشهر بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در استان بوشهر مورد تاکید قرار گرفت.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 7 آذر 1400 - 13:29

به نقل از تسنیم؛ استخر سر پوشیده اهرم تنگستان ظهر امروز با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

20 پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در استان بوشهر افتتاح می‌شود +تصویر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده اهرم تنگستان با بیان اینکه تحقق مطالعات ورزشکاران در تأمین زیرساخت‌های ورزشی مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: فراهم شدن امکان رفاهی و خدمات‌رسانی در برنامه‌های استان قرار دارد.

محمد هادی رستمیان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تمام تلاش این است که پروژه‌های در دست اجرا به‌ویژه در عرصه‌های خدمات‌رسانی، رفاهی، گردشگری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری تکمیل و افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به افتتاح استخر سر پوشیده اهرم تنگستان اظهار داشت: این استخر دارای اسکلت سالن سوله فلزی به مساحت یک‌هزار و ۵۵ متر مربع است که شامل کاسه ۲۵ متر مربع سونا خشک، بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودک، سالن بدنسازی است.

احمد بهروزیان‌فر اعتبار اجرا طرح استخر سر پوشیده اهرم تنگستان را ۱۳۵ میلیارد ریال دانست و خاطر نشان کرد: هزینه اجرا این پروژه از محل اعتبارات ملی، استانی و کمک‌های وزارت نفت تأمین شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع زیر بنا این استخر است گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر در اولویت قرار دارد و در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از بهره‌برداری ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در استان بوشهر تا دهه فجر امسال خبر داد.


تعداد نظرات: ۱
مهدی
13:29 - 1400/09/07

جای تاسف دارد که هرچی امکانات هست برای قشر شهرنشین هست و به روستاها و بخش های بزرگ استان هیچ اهمیتی نمی‌دهند فقط موقع انتخابات سروکله مسولین پیدا میشه

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا