یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32730
تعداد نظرات: ۰

اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر طرح بیمه فراگیر «خانواده ایرانی» را با هدف گسترش پوشش بیمه‌ای برای همه افراد جامعه هماهنگ با قانون اساسی در استان اجرا می‌کند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 آذر 1400 - 12:19

دیری گفت: سازمان تامین اجتماعی با طرح گسترده بیمه همگانی با عنوان بیمه خانواده ایرانی در خدمت مردم بزرگوار می باشد .

عباس دیری افزود: بر اساس این طرح هر ایرانی بدون پوشش بیمه اجتماعی می‌تواند با انعقاد قرارداد و پرداخت بیمه در تامین اجتماعی، از خدمات و حمایت‌های متنوع تامین اجتماعی بوشهر مانند بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط بهره‌مند شود.
وی با بیان اینکه ثبت نام و بیمه پردازی در این طرح بسیار ساده است و نیازی به مراجعه حضوری به شعبه‌ها ندارد، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را بصورت اینترنتی و غیرحضوری با استفاده از سامانه تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir انجام دهند.
دیری گفت: بیمه زنان خانه دار و دختران یکی از پوشش‌های زیرمجموعه طرح بیمه فراگیر «خانواده ایرانی» است که همه بانوان و دختران بالای ۱۸ تا ۵۰ سال که شغلی ندارند، بدون هیچ پیش شرطی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.
مدیر کل تامین اجتماعی افزود : پرداخت حق بیمه این طرح ۱۲ درصد، ۱۴ درصد و ۱۸ درصد است و فردی که خود را بیمه می‌کند بر اساس انتخاب خود ماهانه بین ۳۱۸ تا ۴۷۸ هزار تومان حق بیمه باید پرداخت کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا