دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32619
تعداد نظرات: ۰
زراعتگر دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر:

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر گفت: بیش از ۳ هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان و ۷۵۰ میلیون دلار تسهیلات مصوبه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به بانک‌های این استان ابلاغ شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 24 آبان 1400 - 12:41

به گزارش روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر، داریوش زراعت‌گر با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در ۱۶ مهر ماه امسال به استان بوشهر اظهار داشت: در این سفر برای تسریع در اجرا برنامه‌‌های مختلف اقتصادی، اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری، طرح‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصاد دریا و اقتصاد گردشگری به تصویب رسید.

وی از ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا ۳ هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات ریالی به بانک‌های استان بوشهر اختصاص یافت و ابلاغ شد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر پرداخت تسهیلات ارزی را از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر دانست و بیان کرد: در این زمینه ۷۵۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی به بانک‌های استان بوشهر برای پرداخت به بخش‌های مختلف اختصاص یافت.
زراعت‌گر پرداخت وام به زوج‌های جوانان را از جمله تسهیلات مصوب دانست و خاطر نشان کرد: از اعتبار یاد شده ۹۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام به زوج‌های جوان اختصاص یافته است.
وی اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پروژه‌های پرورش ماهی در قفس را یکی دیگر از مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر دانست و تصریح کرد: علاوه بر این، ۳۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر در نظر گرفته شده است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر به مصوبات تسهیلات ارزی این سفر پرداخت و افزود: ۷۵۰ میلیون دلار برای جایگزینی شناور ساخته شده در داخل کشور با ساخت خارج و حل مشکلات صنایع دریایی، کشتی‌سازی و ساخت شناور از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تخصیص یافت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا