یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32600
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شهردار بوشهر با بیان اینکه کمبود اعتباری برای ادامه ساخت تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی وجود ندارد، گفت: این تقاطع در زمان ۹ ماه تا یک‌سال تکمیل می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 23 آبان 1400 - 10:27

حسین حیدری با عذرخواهی از تاخیر در ساخت تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی و تشکر از صبر و بردباری مردم، بیان کرد: این طرح چندین سال رها شده بود و مشکلات فراوانی را برای مردم از نظر ترافیک و زیبایی شهر به‌وجود آورده است.

وی گفت: نزدیک به یک ماهی که مسئولیت شهرداری بوشهر را پذیرفته‌ام تکمیل تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده و بلافاصله مدیر شرکت را از تهران به همراه پیمانکار دعوت و جلسه‌ای برگزار کردم.

شهردار بوشهر ادامه داد: بعد از این جلسه بلافاصله پروژه فعالیت را از سر گرفت و حتی از طریق دفتر شهردار نیز رصد و نظارت می‌شود.

وی بیان کرد: اگر بحث تیر برق که قرار است توسط برق منطقه‌ای فارس جابه‌جا شود به زودی انجام شود، تقاطع در زمان ۹ ماه تا یک‌سال به پایان می‌رسد.

حیدری تاکید کرد: کمبود اعتبار برای ادامه کار وجود ندارد و تمام زیرساخت‌های اعتباری نیز برای این طرح عمرانی مهم در نظر گرفته شده است و استاندار بوشهر نیز تاکید کرده‌اند که از نظر منابع مالی به این طرح کمک شود.

وی در مورد اعتبار هزینه شده برای پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی گفت: پیش از این بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده بود و اکنون نیز بین ۶۲ تا ۸۲ میلیارد تومان اعتبار برایش در نظر گرفته شده است.

شهردار بوشهر با اشاره به اینکه کار در حال انجام است افزود: پایه‌های برق به سمت صلح آباد جا‌به‌جا شده و بعد از آن حفاری و شمع گذاری شروع خواهد شد.

حیدری گفت: از طرف مدیران قبلی و مدیران فعلی از همه مردم شهر و حتی مسافرانی که وارد بوشهر می‌شوند به خاطر تاخیر در ساخت این تقاطع عذر خواهی کرده و قول می‌دهم شتاب فراوانی در بحث پروژه‌های عمرانی شهر ایجاد شود.

عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی بعد از تقاطع آزادی دومین تقاطع غیر هم سطح در شهر بوشهر است که از سال ۹۸ آغاز شده و قرار بود در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری برسد که پیمانکار اول در روند اجرا موفق عمل نکرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا