سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32520
تعداد نظرات: ۰

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۹۹/۵ درصد گاز توزیع شده در این استان مربوط به صنایع، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها و حمل و نقل است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 17 آبان 1400 - 10:36

عمده گاز توزیع شده در بوشهر به کجا می‌رود؟مسلم رحمانی از مصرف بیش ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد و بیان کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان بوشهر، ۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است و نشان ازتحقق ۶۳ درصدی اهداف سالیانه را دارد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر وی با بیان اینکه ۹۹/۵ درصد گاز توزیع شده در استان مربوط به صنایع، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها و حمل و نقل است، تصریح کرد: این شرکت آماده تأمین گاز کلیه واحدهای صنعتی کوچک و عمده در استان بوشهر است و در این زمینه نهایت همکاری را با صنایع استان را تا کنون داشته است.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر به بخش خانگی در این استان نیز اشاره کرد و گفت: مصرف گاز در این بخش به بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب رسید که ۴ دهم درصد سهم مصرف گاز در استان را شامل می‌شود و ما در حوزه مصرف خانگی نسبت به شش ماهه اول سال ۹۹ کاهش ۲/۵ درصدی مصرف را شاهد بوده‌ایم. با توسعه گازرسانی به صنایع، چرخ اقتصاد استان با شتاب بیشتری به حرکت درآمده و شاهد رونق و شکوفایی اقتصاد و صنعت خواهیم بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا