شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32443
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : شهردار بوشهر گفت: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می‌دانند در صورتی که بخش مهم کار برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 11 آبان 1400 - 10:43

حسین حیدری در نشست با مسئولان شرکت توزیع برق استان بیان کرد: برای افزایش تعامل بین شهرداری و شرکت توزیع برق استان بوشهر باید کارگروه تخصصی بین این دو مجموعه تشکیل شود زیرا به افزایش سطح کیفی خدمات حوزه برق به شهروندان کمک می‌کند.

 

او افزود: شهروندان عمده نارضایتی خود درباره روشنایی شهر را متوجه شهرداری می‌بینند در صورتی که بخش مهم از کار نیز برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان است و باید برای حل آن تلاش کند.

 

شهردار بوشهر عنوان کرد: درباره جابه‌جایی شبکه برق در محل اجرای طرح‌ها انتظار است شرکت توزیع نیروی برق در کمترین زمان ممکن نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

 

حیدری گفت: حفاری‌های ناشی از اجرای شبکه برق نیز باید با هدف جلوگیری از ایجاد نارضایتی شهروندان در زمان مناسب ترمیم شود.

او افزود: در برخی از محله‌ها نیز پایه‌های برق در گذر قرار دارد که با هدف افزایش ایمنی تردد باید جابه‌جا شود.

شهرداربوشهر بیان کرد: سعی براین است تا با هرس به‌موقع درختان از یک سو از آسیب دیدن شبکه توزیع برق جلوگیری شود و از سوی دیگر در باد و باران‌های پیش رو برای شهروندان حادثه رخ ندهد.

حیدری عنوان کرد: در بحث فضای سبز باید کار به صورت اساسی باشد و توسعه در این بخش باید تنها مبتنی بر نظریه‎های کارشناسی و علمی انجام گیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا