یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32277
تعداد نظرات: ۰

سرپرست مدیر عاملی شاهین بوشهر گفت:شرایطمان در دیدار برابر قشقایی شیراز بسیار عجیب بود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 26 مهر 1400 - 10:58

سرپرست مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر؛  در شرایط بسیار سخت و عجیب به بازی قشقایی شیراز رسیدیم

فلکناز آتشی در پایان بازی امروز در گفتگویی اظهار داشت: در شرایط عجیب و سخت و در فرصتی ۴۸ ساعته به بازی با قشقایی رسیدیم و عملا تا ۱۵ دقیقه قبل از آغاز بازی ۱۶ بازیکن تیم که ۹۰ درصد بازیکنان رده های پایه ما بودند مهیای بازی شدند و در این بازی به این بازیکنان جوانان و امید باشگاه افتخار کردم و به مربیان پایه باشگاه بابت این عملکرد خدا قوت و تبریک می گویم. با اینکه در ۲۰ دقیقه اول بازی ۲ گل دریافت کردیم اما تیم بدون تمرین شاهین شهرداری ۷۰ دقیقه روی دروازه قشقایی شیراز فشار آورد و تیم برتر میدان بود.

آتشی افزود: در باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در کنار تلاش شبانه روزی کارکنان اجرایی ، اداری و کادر فنی باشگاه ، آقای محتشم ریاست محترم هیات فوتبال و کارکنان این هیات نقشی اساسی و ویژه داشتند که مراتب تشکر مجموعه باشگاه خدمت این عزیزان تقدیم می داریم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ادامه گفت : مدیریت اداره ورزش و جوانان ، ریاست ورزشگاه شهید مهدوی ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز طی چند روز گذشته همکاری‌های لازم در مهیا کردن تیم برای حضور مسابقات را بعمل آوردند و امیدوارم اینگونه تعامل و همکاری ها ادامه یابد تا بتوانیم نتایج مناسبی در ادامه رقابتها کسب کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا