یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32238
تعداد نظرات: ۰

در آیینی با حضور مسئولان، حسین حیدری به عنوان شهردار جدید بوشهر معارفه شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 23 مهر 1400 - 08:56

شهردار بوشهر معارفه شدحسین حیدری صبح امروز در آیین معارفه خود به عنوان شهردار جدید بوشهر با اشاره به اینکه هدف ما خدمت به خلق الله است، اظهار کرد: بزرگ‌ترین نعمت الهی خدمت به مردم است که ما تاکنون کوتاهی‌های زیادی در این خصوص کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید نقاط ضعف را تبدیل به قوت کنیم و نقاط قوت را تداوم ببخشیم، ادامه داد: وقت کم و نیاز است اقدامات جهادی، انقلابی و شبانه‌روزی برای رفع عقب افتادگی‌ها صورت بگیرد و تلاش کنیم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری در گام بیانیه دوم انقلاب را به منصه ظهور برسانیم.

شهردار بوشهر ضمن تشکر از شهرداران پیشین بوشهر تصریح کرد: شورای شهر و نیروهای شهرداری در خط مقدم اجرای اهداف ما قرار دارند از این رو به همه آنها آماده‌باش اعلام می‌کنم و از آنها می‌خواهم با تمام توان در مسیر برنامه‌ها و گام‌های تعیین شده گام بردارند.

حیدری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی دو رکن اساسی است، بیان کرد: تعداد نیروهای شهرداری بوشهر زیاد است و ما باید از این ظرفیت با شناسایی افراد جهادی، انقلابی، دلسوزر، فساد ستیز و متعهد استفاده کرده و آنها را پای کار بیاوریم.

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد:احترام به مردم هنگام مراجعه به شهرداری برای پیگیری و حل مشکلات‌شان ضروری است حتی اگر نتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم.

شهردار بوشهر با بیان اینکه به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری بوشهر هستیم، گفت: برای کسب درآمدهای پایدار از طریق سرمایه‌گذاری ساز و کارهایی تعریف شده و بسته‌ای سرمایه گذاری تهیه شده است که با انتشار فراخوان از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی استقبال می‌شود.

حیدری در خصوص گلایه‌های مردم از ناوگان حمل و نقل شهری اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل شهری در استان بوشهر نیاز به نوسازی و زیرسازی دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه به بافت تاریخی شهر بوشهر تصریح کرد: به هویت و معماری ایرانی-اسلامی و احیای بافت قدیم بوشهر که یکی از بسترهای خوب برای جذب گردشگر است نیز باید توجه ویژه داشته باشیم.

شهردار بوشهر با اشاره به پوشش جعفر پورکبگانی، رئیس شورای شهر بوشهر که با لباس پاکبانی در مراسم شرکت کرده بود، گفت: خود را لایق این لباس نمی‌دانم. من فرزند کارگر هستم و همواره نسبت به نانی که خورده‌ام وفادار خواهم بود.

در این مراسم از خدمات صالحیان شهردار و کردگار سرپرست سابق شهرداری بوشهر قدردانی و حسین حیدری به عنوان شهردار جدید بوشهر معرفی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا