دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32085
تعداد نظرات: ۰

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر از کشته شدن یک نفر در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور کنگان به دیّر خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 10 مهر 1400 - 11:56

حسین ناظمیان‌پور گفت: ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید حد فاصل پلیس راه کنگان و دوراهه دیّر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک به محل حادثه اعزام شد.

واژگونی مرگبار خودرو هنرمند جوان بردستانی در محور کنگان به دیر

وی افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدوم به ارائه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: راننده خانمی ۲۳ ساله اهل بردستان که تنها سرنشین این خودرو بود از ناحیه سر، قفسه سینه و اندام‌های داخلی دچار صدمه شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال داده شد.

ناظمیان‌پور افزود: با توجه به شدت صدمات وارده و وضعیت مصدوم عملیات احیا در آمبولانس انجام و مصدوم تحویل اورژانس بیمارستان کنگان شد که علی رغم ادامه عملیات احیا و تلاش کادر پزشکی و پرستاری متأسفانه این عملیات موفقیت آمیز نبوده و مرگ مصدوم اعلام شد.

وی یادآور شد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

منبع:مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا