سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32046
تعداد نظرات: ۰

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هجمه گسترده رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی، فیلترینگ برای پاسخگویی به این تهاجم‌ها اثر بخش نیست.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 7 مهر 1400 - 10:45

نماینده دشتستان: فیلترینگ پاسخگوی هجمه رسانه‌ای نیستبه نقل از ایرنا، ابراهیم رضایی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر افزود: در این شرایط حساس باید مردم را آگاه کرد چون تنها در صورت آگاهی ملی جامعه، می‌توان در مقابل این هجمه سنگین ایستادگی کرد.

 

وی بیان کرد: در مقابل این هجمه عظیم رسانه‌ای که با آن مواجه هستیم تنها استراتژی که می‌شود به کار گرفت، راهبرد  امام راحل است.

 

رضایی یادآورشد: استراتژی بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بسیج کردن مردم بود، در همین ارتباط باید با تشکیل جبهه‌ای متشکل از ارتش و سپاهی فراگیر از ملت ایران با هجمه‌های سنگین و رسانه ای غرب مقابله و آنها را خنثی کرد.

 

وی تاکید کرد: امروز باید برای مقابله با دشمن جبهه عظیمی به سردمداری بسیج شکل بگیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه باید همانند ابوذر زبانی حق گو داشته و پای حق و ولایت بایستند.

 

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید از حالت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خارج شوند زیرا رسانه‌ها روابط عمومی نیستند و بین این ۲ فاصله وجود دارد.

رضایی گفت: رسانه ها باید زبان گویای مردم باشد و از حق دفاع و با شجاعت مقابل رانت و فساد مسئولان بایستند.

وی تاکید کرد: در دولت انقلابی باید براساس بیانیه گام دوم که نقشه راه است قدم برداشت و رسانه‌ها در این مسیر باید مطالبه گری کنند.

رضایی با بیان اینکه عظمت جنگ نرم از جنگ سخت و نظامی بیشتر است گفت: جنگ نرم ابعاد و ابزارهای بسیاری دارد و نظام سلطه در برهه‌های زمانی متفاوت متوجه شده است که راه نفوذ در این کشور از طریق کار رسانه ای و فرهنگی است و به همین دلیل سال‌ها در حوزه فرهنگ و رسانه سرمایه گذاری‌های کلانی انجام داده است.

وی یادآورشد: هدف آنها ازتحریم‌ها سست کردن اراده های آهنین و تغییر محاسبات نظام و مردم است و تلاش می‌کنند ذهن‌ها از مقاومت به دنبال سازش تغییر کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا