یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 32027
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر با مطلوب ارزیابی کردن روند واکسیناسیون در استان گفت: مردم برای دریافت واکسن مراجعه کنند تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری پیدا کند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 6 مهر 1400 - 10:42

احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در اولین روز کاریش ضمن در حضور در دو مرکز واکسیناسیون در بوشهر با خانواده زهرا رگبار اولین شهیده مدافع سلامت استان دیدار کرد.

روند واکسیناسیون در بوشهر مطلوب است

وی در بازدید از دو مرکز واکسیناسیون در مصلی جمعه و سالن ورزشی فجر بوشهر به اتفاق فرماندار بوشهر و جمعی دیگر از مسئولان استان، ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان گفت: روند واکسیناسیون در استان بوشهر نسبت‌به میانگین کل کشور وضعیت خوب و مطلوبی  دارد.

استاندار بوشهر با درخواست از مردم برای حضور در مراکز واکسیناسیون و دریافت واکسن افزود: اگر چه بخشی از روند کار واکسیناسیون دست استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی است، اما مردم هم باید همکاری لازم را در خصوص انجام واکسن داشته باشند.

وی تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان را ۲۵ مرکز عنوان و تاکید کرد: اکنون در این مراکز ازدحام و شلوغی وجود ندارد و نشان می‌دهد که همه چیز برای روند واکسیناسیون مطلوب آماده و مهیاست.

محمدی زاده با اشاره به تزریق ۷۸۰ هزار دوز واکسن تاکنون در استان گفت: اگر ما بتوانیم واکسیناسیون گروه‌های هدف را هر چه زودتر انجام دهیم، زندگی به وضع عادی خود باز می‌گردد و اقتصاد فعال‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: باید جامعه هر چه زودتر به ایمنی نسبی برسد تا فعالیت‌های جدید مانند حضور دانش آموزان در مدارس شروع شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: واکسن به اندازه کافی وجود دارد و همه امکانات فراهم است تا مردم با اطمینان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی ابراز امیدواری کرد در یکی دو ماه آینده مشاغلی که محدودیت فعالیت دارند بتوانند به چرخه فعالیت بازگردند و زندگی وارد جریان عادی خود شود.

محمدی زاده همچنین امروز با خانواده زهرا رگبار اولین شهیده مدافع سلامت استان دیدار و از تلاش‌های او در زمان حیاتش قدردانی کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا