چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31926
تعداد نظرات: ۲
زهر آخر در روزهای پایانی؟!

بدنه شهرداری بوشهر سال‌هاست فربه شده و این حقیقتی است که به وضوح مشخص است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 16 مرداد 1400 - 21:08

اینکه در این سالها نیروها چگونه به شهرداری آمدند و سهم اعضای دوره‌های پیشین شورا در جذب این نیروها چقدر است، کار چندان سختی نیست و با یک بررسی ساده می‌توان به حقیقت ماجرای تلخ نیروهای مازاد جذب شده در این سال‌ها پی برد. با این‌ همه و به هر دلیلی این نیروها در ساختار شهرداری بوشهر جذب شده و بعضا حتی با حداقل حقوق در این سالها به کار مشغول بودند.
اما در تازه ترین اتفاق و در واپسین روزهای شورا و درست زمانی که بدنه مدیریتی شهرداری در آستانه تغییرات گسترده قرار داشت، ۲ نفر از مدیران شهرداری بدون دلیل و صرفا با اعمال سلیقه و نظر شخصی اقدام به اخراج ۱۲ نفر از کارکنان شرکتی شهرداری کرده و علت را فشار سازمان بازرسی اعلام کردند.
این در حالی است که با پیگیری های انجام شده ظاهرا سازمان بازرسی اعلام کرده با بازگشت این نیروها به شهرداری مشکلی نداشته و این به تصمیم مدیران شهرداری برمی‌گردد.
حال سوال اینجاست در روزگاری که وضعیت معیشتی و اقتصادی از همیشه سخت تر شده و اشتغال دوباره تقریبا غیرممکن است، این اخراج سلیقه‌ای و به دور از منطق دقیقا به چه علتی انجام شده است؟ آیا فقط حقوق این ۱۲ نفر که ظاهرا حداقلی بوده، باعث ایجاد مشکلات کسری بودجه شهرداری شده است؟ آیا باقی نیروهای باقیمانده، نیروهایی مفید برای شهرداری بوده و شهرداری صرفا به این ۱۲ نفر نیاز نداشته است؟
و هزاران سوال دیگر که باید پاسخ داده شود تا شائبه این اخراج سلیقه‌ای که مثل همیشه شامل حال نیروهایی شده که در بدنه مدیران و اهالی شورا کسی را نداشتند، کمی برطرف شود!
امید است تا با آغاز کار شورای جدید و تغییرات قابل پیشبینی در بدنه مدیران شهرداری این نیروها در این شرایط سخت اقتصادی خیلی زود به شهرداری بازگشته و دوباره مشغول بکار شوند و همچنین مدیرانی که این تصمیمات پر هزینه را گرفته در دوران جدید دوباره در جایگاه مشابه قرار نگیرند.

 


تعداد نظرات: ۲
رضا
21:08 - 1400/05/16

چند نفر که سال ۹۹ اخراج کردند بدون دلیل و هنوز که هنوز بیمه چند برج آخر و تسویه انجام نشده است!!!لازم به ذکر که این چند نفر و بقیه پرسنل حمل و نقل بوشهر که حال در حال کارهستند بیمه ۹۹ و عیدی و حق و حقوق آنان پرداخت و تسویه نشده است و با مشکلات دست و پنجه نرم میکنند!

همشهری
21:08 - 1400/05/16

متأسفانه در این اوضاع بی حساب و کتاب گرانیها و اجاره بها و هزینه های درمانی به همین راحتی در حکومتی که مدعی حکومت علوی بودن!!! هست جای تأسف دارد !!چرا قبل از انتخابات اینکار نکردن؟؟

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا