چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31921
تعداد نظرات: ۲

تمامی پرسنل بهره برداری کاویان(بیش از ۳۰۰ نفر) از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ تا امروز در اعتصاب غذای سراسری بسر میبرند! که متأسفانه به دلیل رسانه ای نشدن برای مدیریت باختر_کاویان محلی از اعراب ندارد. پرسنل کارفرمای پتروشیمی کاویان در اعتراض به آنچه اجحاف بیرحمانه در حقوق و مزایای یازده ساله خوانده می شود طی سه هفته…

تاریخ انتشار: شنبه ، 16 مرداد 1400 - 16:15

تمامی پرسنل بهره برداری کاویان(بیش از ۳۰۰ نفر) از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ تا امروز در اعتصاب غذای سراسری بسر میبرند! که متأسفانه به دلیل رسانه ای نشدن برای مدیریت باختر_کاویان محلی از اعراب ندارد.

پرسنل کارفرمای پتروشیمی کاویان در اعتراض به آنچه اجحاف بیرحمانه در حقوق و مزایای یازده ساله خوانده می شود طی سه هفته اخیر سه مرتبه تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان پاسخگویی مدیران هلدینگ باختر_کاویان شدند.
پس از بررسی فیش ها، آیین نامه ها و واریزی های سایر شرکت های تولیدی منطقه ویژه عسلویه متأسفانه شاهد این هستیم که یک کارمند کاویان بسیار کمتر از عرف منطقه دریافتی حقوق_مزایا داشته است. آنهم در شرکتی که با هزاران میلیارد تومان سود خالص سالانه جزو ده شرکت اول سودسازی در کشور است و از اکثریت شرکت های منطقه نیز پُرسودتر است.

تمام این مصائب پس از یازده سال فرسایشی کردن موضوعات، پاسکاری اختیارات و قوانین بین هلدینگ باختر و کاویان، تشکیل چندین کارگروه با چند صد ساعت جلسه بی نتیجه و قول و وعده های پوشالی صورت پذیرفته است.

تا بدانجا که اتحاد بی بدیل غیور مردان کاویان آنچان مستحکم گشت که با هیچ ترفندی از هم گسستنی نیست.

مدیریت باختر ظاهراً پس از یازده سال نشنیدن صدای پرسنل مظلوم خود، در این شرایط اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه میخواهد با اندکی صدقه باز هم به ساحت مقدس پرسنل کاویان توهین کند.

اینبار پرسنل خدوم کاویان تا انتهای کار (همسان سازی حقوق_مزایا با شرکت های آریاساسول، زاگرس، پردیس، جم، مروارید) هم قسم پیش خواهند رفت.


تعداد نظرات: ۲
علی
16:15 - 1400/05/16

احسنت
واقعاً طی یازده سال خون ما رو توی شیشه کردن

کارمند کاویان
16:15 - 1400/05/16

خداوکیلی، حقوق پرسنل کاویان، یک چهارم پتروشیمی های دیگه هست، توی این شرایط اقتصادی، بیماری کرونا واقعا نمیشه گفت حقوق میدن، صدقه رو خوب نوشتید

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا