چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 31125
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این استان به عنوان میزبان چهار جشنواره ملی موسیقی کلاسیک و نواحی، داستان نویسی و فیلم آیات انتخاب شده‌است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 19 بهمن 1399 - 10:56

 فاطمه کرم پور در گفت وگو با ایرنا در بندر دیر افزود: براین اساس در اسفندماه سال جاری بوشهر میزبان جشنواره‌های ملی موسیقی کلاسیک، داستان نویسی رضوی و اختتامیه جشنواره فیلم آیات است.

 

وی گفت: همچنین در بهار سال آینده این استان میزبان جشنواره موسیقی نوایی محلی ایران است که در گذشته در شهر کرمان برگزار می‌شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: این استان در بخش موسیقی در کشور و حتی در سطح بین‌المللی سرآمد است و هنوز هم جای ارتقا این هنر در این استان وجود دارد.

 

وی گفت: برای ارتقا و تقویت هنر موسیقی چند رشته متناسب با استان بوشهر برای رقابت‌ها به موسیقی جوان اضافه کرده‌ایم.

 

کرم پور در ارتباط با نمایشگاه کتاب در استان بوشهر افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا برپایی نمایشگاه کتاب نداریم اما تصمیم داریم با توجه به نتیجه بسیار خوب نمایشگاه مجازی کتاب تهران نمایشگاه کتاب استانی را به صورت مجازی در همه شهرستان‌ها داشته باشیم.

 

وی تقویت زیرساخت های فرهنگ و هنر را ضروری دانست و گفت: بدون توجه و حمایت از فرهنگ توسعه پایدار رخ نخواهد داد و مسئولان باید فرهنگ را اولویت اصلی خود حساب کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در دولت توجه ویژه‌ای به فرهنگ شده‌است طوریکه در این مدت ۶ هزار متر مربع به زیرساخت‌های فرهنگ و هنر افزوده شده و تا پایان دولت ۹ هزار مترمربع دیگر افزوده خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا