سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30841
تعداد نظرات: ۰

تقدیر جمعی از خانواده های شهدا شهر سیراف و فرزندان شهدا شاغل در سازمان منطقه ویژه از مهندس ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ما جمعی از فرزندان شهدا انتصاب سرکار خانم زینب نوری فرزند شهید به‌ عنوان سرپرست امور کارکنان سازمان را از طرف مهندس ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 26 آذر 1399 - 20:47

تقدیر جمعی از خانواده های شهدا شهر سیراف و فرزندان شهدا شاغل در سازمان منطقه ویژه از مهندس ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ما جمعی از فرزندان شهدا انتصاب سرکار خانم زینب نوری فرزند شهید به‌ عنوان سرپرست امور کارکنان سازمان را از طرف مهندس ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را ارج نهاده و از ایشان تقدیر و تشکر می نماییم.
در این پیام آماده است:
با سلام و احترام
خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق و فرصت خدمتگزاری را به فرزندی از فرزندان شهدا داده است تا به مردم شریف و بزرگوار ایران و نظام جمهوری اسلامی خدمت کند و در راه رسیدن انقلاب به اهداف بزرگ و الهی و اعتلای سازمان منطقه ویژه قدم بردارد.
همانگونه که رهبر انقلاب مدظله العالی فرموده‎اند: «در مدیریّت هم هر کجا جوان‌ها باشند، مدیریّت، مدیریّت بانشاط‌‌تری خواهد بود و توصیه ما این است که در مدیریّت‌های مختلف، جوان‌ها بیشتر به کار گرفته بشوند و بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند» و شما با صداقت به جوانان اعتماد کرده‌اید و به این فرمایش جامعه عمل پوشاندید کمال تشکر را داریم.
جناب مهندس ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از صمیم قلب از حسن اعتماد شما به فرزندان شهدا سپاسگذاریم.
اینک در سایه این اعتماد مسئولیت افرین برای خدمت بی منت و صادقانه، امیدوارم با استعانت از الطاف بیکران الهی و در سایه راهنمایی‌های حکیمانه شما توفیق ادای امانت و ایفای مسئولیت برای فرزندمان فراهم شود .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا