سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30412
تعداد نظرات: ۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تامین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این کالاها به‌زودی با قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 08:00

به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ سیدحسین حسینی محمدی در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود: این کالاها شامل شکر، گوشت مرغ گرم و منجمد، گوشت گوساله منجمد، برنج و روغن نباتی است که  تامین و ذخیره‌سازی شده و در ماه مبارک رمضان در بازار استان  توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر ۱۵ هزار تن گوشت مرغ، ۵ هزار تن گوشت مرغ منجمد،۵۰۰ تن شکر ذخیره‌سازی شده که با همکاری اتحادیه اصناف در نمایشگاه‌های طرح ضیافت در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به کاهش قیمت پیاز، سیب‌زمینی و مرغ در استان خاطرنشان کرد: با تامین بخشی از نهاده‌های دامی مورد نیاز مرغ‌داری‌ها قیمت گوشت مرغ به حالت تعادل رسید و اکنون مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی از آغاز طرح نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: بازرسان صنعت و معدن در اجرای این طرح کالاهای ضروری مردم در این ماه را ازجمله شیرینی و شکر، میوه، گوشت قرمز و سفید، اقلام لبنی، نان و برنج را در سراسر استان مورد پایش قرار می‌دهند و در صورت مشاهده گران‌فروشی با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کنند.


برچسب ها: #ماه رمضان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا