دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30410
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اعلام اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته یکی از شاخصه‌های ارزیابی سطح ورزش است، از وجود ۷۸ هزار ورزشکار سازمان یافته در این استان خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 00:03

به نقل از مهر؛ احمد بهروزیان‌فرد یکی از اولویت‌های استان را توجه به ورزش همگانی دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه با نشاط داشته باشیم راهی به‌جز توسعه ورزش همگانی نیست.

وی  افزود: در این زمینه سایر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از جمله آموزش پرورش ، دانشگاه‌ها، شهرداری‌ها و دهیاران یاری رسان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  بوشهر از وجود وجود ۷۸ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان بوشهر خبر دادو بیان کرد: در بعد ورزش قهرمانی نزدیک ۷۸ هزار ورزشکاران سازمان یافته در ۴۵ هیئت ورزشی استان و ۳۸۰ هیئت شهرستانی و ۷۳۰ باشگاه ورزشی در سطح استان فعالیت می‌کند.

بهروزیان‌فرد افزود:جایگاه ورزش استان بین ۳۱ استان کشور در جایگاه ۱ تا ۱۵ کشور و دربعضی از رشته‌های ورزشی بین اول تا سوم کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه در بعد قهرمانی هم اکنون ورزشکاران ۲۸ رشته ورزشی استان عضو ثابت تیم‌های ملی هستند.گفت: تا پیش از این ورزش استان به دنبال مدال‌های کشوری بود ولی هم اکنون به دنبال افزایش مدال‌های کشوری جهانی ، آسیایی و بین المللی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به بخش زیر ساخت‌های ورزش استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به افزایش سرانه استان تا پیش از دولت تدبیر و امید از ۶۴ صدم متر مربع به ۱٫۱۴ مترمربع آمادگی میزبانی ۱۵ رشته بین المللی در رشته آبی و ساحلی و سایر رشته داریم.

بهروزیان فرد تصریح کرد:در روستای‌های بالای ۵۰۰ نفر نیز فضای ورزشی ایجاد و بیش از ۴۰ خانه روستایی نیز در سطح استان برای توسعه ورزش همگانی برای بانوان روستایی فراهم شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا