پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 30271
تعداد نظرات: ۰

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: ۱۰۰ مرکز معارف دینی توسط حوزه‌های علمیه خواهران در استان بوشهر ایجاد شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 اردیبهشت 1398 - 21:46

به نقل از مهر؛ حجت الاسلام رضا خدری صبح چهارشنبه در افتتاح مرکز معارف اسلامی خواهران شهر چغادک اظهار داشت: حدود ۱۰۰ مرکز معارف دینی توسط حوزه‌های علمیه خواهران در استان بوشهر ایجاد شده است.

https://media.mehrnews.com/d/2019/05/01/3/3117071.jpg?ts=1556695146165

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در این مرکز مد نظر بوده است آموزش بر پایه اسلامی و دینی است و یک سری دوره‌های کوتاه مدت طراحی می‌شود که می‌تواند مفید باشد و برنامه‌هایی همچون سبک زندگی اسلامی و مسائل فرهنگی هم می‌توان در این مرکز به آن پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر شهردار شهر چغادک برای تأمین ساختمان این مرکز معارف اظهار داشت: این افتتاح در آستانه روز مبارک معلم صورت گرفت، روزی که یادآور خاطرات بسیار بزرگ شهید مطهری که نقش بسیار ارزنده‌ای در تولید منظومه فکری و عملی نظام اسلامی دارد.

وی افزود: امروز بخش عمده‌ای از تولیدات علمی نشأت گرفته از تفکرات شهید مطهری است؛ کاری که صورت گرفته چیزی در حد یک حوزه علمیه است و با توجه به برنامه‌هایی که در حوزه علمیه مبنی بر توسعه آن داریم جای چنین برنامه‌هایی در کنار آن خالی است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه فعالیت در این مرکز به صورت جهاد علمی است، از افتتاح مرکز معارف اسلامی برادران شهر چغادک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احتمالاً بتوانیم در ماه مبارک رمضان این مرکز را افتتاح کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به آماری از طلاب این شهر گفت: شهر چغادک بیش از ۵۰ طلبه خواهر و ۷۰ طلبه برادر دارد که در استان‌های مختلف کشور و شهرهای استان مشغول به تحصیل هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا