پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29754
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: براساس توافق صورت گرفته با مدیران برخی از مدارس ابتدایی این استان، آموزش‌های صنایع دستی در این مدارس اجرا می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 15 مهر 1399 - 04:32

آموزش صنایع دستی در مدارس ابتدایی بوشهر آغاز می‌شودایرنا / لیلا رحیمی اعلام کرد: این آموزش‌ها در استودیوهای حرفه‌ای به طور آنلاین و آفلاین انجام می‌شود و فیلم‌های آموزشی ضبط شده نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: در ابتدا، آموزش‌های صنایع دستی رشته‌های سفال گری، حصیربافی، صنایع دستی دریایی و زیورآلات سنتی را در ۲ مدرسه سامان و احسان شهر بوشهر آغاز و در آینده دایره این دوره‌های آموزشی وسیع تر می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: هدف از این طرح آموزش صنایع دستی استان بوشهر از سنین پایه است و گستره وسیع صنایع دستی امکان آموزش را برای همه رده‌های سنی فراهم کرده‌است.

رحیمی گفت: استفاده از ظرفیت مدارس و افزودن آموزش صنایع دستی به عناوین آموزشی دیگر دانش‌آموزان، زمینه ورود والدین و دیگر اعضای خانواده را به این حوزه مهیا می‌کند که بی تردید با میل و رغبت همراه خواهد بود.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا