شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29647
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : پویشی مردمی برای کمک به کاسبان حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم راه اندازی شده است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 13 مهر 1399 - 23:31

باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم که باعث شد سرمایه کاسبانی که در آن فعالیت می‌کردند به طور کامل از بین برود، پویشی مردمی در این شهر به راه افتاد تا همه دست به هم دهند و بخشی از خسارت این افراد را جبران کنند.

تعاونی لنج داران زودتر از بقیه برای این کار اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل تعاونی لنج‌داران دیلم در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: ۴۰۰ فروند لنج در این بندر داریم که ۳۱۰ فروند آن فعال هستند و همه لنج‌داران گفته‌اند حاضرند به کمک بازاریانی که آسیب دیده‌اند بشتابند.

حمید علیپور افزود: افزون براین بازاریان دیلم نیز گفته‌اند که کمک خواهند کرد تا کسب و کارهمشهریانشان رونق بگیرد.

او ادامه داد: بر همین اساس قرار شده است شماره حسابی با نظارت مسئولان شهرستان در نظر گرفته و اعلام شود تا همه کسانی که می‌خواهند کمک کنند، کمک خود را به این شماره حساب واریز کنند.

مدیرعامل تعاونی لنج‌داران دیلم تاکید کرد: مردم استان بوشهر همیشه هوای همدیگر را داشته‌اند و اگر حادثه‌ای رخ دهد به کمک یکدیگر می‌شتابند.

علیپور در همین حال گفت: اگر مشکل مالکیت غرفه ‌داران بازارچه ساحلی حل شود کمک مهمی به آن‌ها خواهد شد. کمکی که از دست مسئولان بر می‌آید.

در همین حال معاون فرماندار دیلم نیز به خبرنگار ما گفت: علاوه بر دیلمی‌ها، بازاریان گناوه نیز که غرفه داران بازارچه ساحلی دیلم با آن‌ها دادوستد داشتند، برای کمک به آسیب دیدگان حادثه اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمد باقر گله گیر افزود: حتی کارمندان دیلمی هم گفته‌اند که حاضرند بخشی از حقوق خود را برای کمک به بازاریان آسیب دیده اختصاص دهند.

بازارچه ساحلی دیلم پنجشنبه دهم مهربه طور کامل در آتش سوخت و سرمایه ۲۰۰ نفر خاکستر شد.

دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد و بازار کالا‌های خارجی آن پرمشتری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا