چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29451
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهرگفت: در راستای تکمیل کادر درمان و ارایه خدمات تخصصی بیشتر به بیماران امسال ۶۵ پزشک متخصص جذب بیمارستان‌های استان شده است.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 مهر 1399 - 21:07

جعفر زارعی زاده در بازدید از بیمارستان دیر درگفت وگو با ایرنا افزود: با برنامه ‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌ های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این پزشکان متخصص بر اساس نیاز و اولویت بیمارستان‌های استان توزیع  شده است.

وی با اشاره به لزوم تامین امکانات رفاهی و ارتقای انگیزش این پزشکان اظهارامیداواری کرد: با ورود پزشکان یادشده شاهد تحول در زمینه ارائه مراقبت مطلوب به بیماران هم استانی و پیشبرد اهداف نظام سلامت باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پرشکی بوشهر ادامه داد: اولویت نخست دانشگاه در شرایط کنونی افزایش تخت‌ مراقبت‌های ویژه است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۵ تخت در بیمارستان‌های استان افزایش داده شده است.

زارعی زاده با اشاره به ضرورت مشارکت و حمایت خیران در تامین تجهیزات و امکانات درمانی و پزشکی اضافه کرد: عملکرد خوب خیران سلامت منجر به دستاوردهای مهمی در عرصه سلامت شده و با توجه به نیاز در این حوزه مشارکت بیشتر خیرین ضروری است.

وی اضافه کرد: بیمارستان امام هادی (ع) دیر به یک دستگاه اکو نیاز دارد که انتظار می‌رود با کمک افراد نیکوکار این دستگاه خریداری شود و دانشگاه نیز زمینه حضور پزشک متخصص قلب و عروق بصورت پاره وقت برای درمانگاه بیمارستان را پی‌گیری می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در رابطه با نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان دیر افزود: خرید دستگاه سی تی اسکن هزینه بالایی دارد و امکان خرید آن وجود ندارد و تلاش می‌شود از ظرفیت نیکوکاران و شرکت‌های پیرامونی برای تامین این دستگاه استفاده شود.

وی گفت: به زودی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دیلم افتتاح و پی گیری لازم برای تامین ۲ دستگاه ام آر آی برای بیمارستان بوشهر و برازجان در دست اقدام است.

زارعی زاده  با اشاره به خستکی کادر درمان و کمبود نیرو گفت: در شرایط کنونی مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا