سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29332
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده امسال با اختصاص اعتبارات و تسهیلات لازم ۵۸ واحد تولیدی صنعتی در این استان فعال و به چرخه تولید وارد می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 8 مهر 1399 - 11:24

سعید زرین فر در بازدید از یکی از واحدهای تولید ماکارونی و غذایی در دشتستان افزود: امسال سال جهش تولید و سال گذشته سال رونق تولید بود و دراین ارتباط یکی از برنامه‌های مهم استان بوشهر فعال کردن واحدهایی است که بنا به دلایل مختلف راکد شده‌اند.

۵۸ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر فعال می‌شوند

وی یادآورشد: در سال گذشته با پرداخت بیش از یکهزارو ۲۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی راکد توسط بانک‌ها ۵۳ واحد تولیدی صنعتی راکد در استان بوشهر  فعال شد.

معاون استاندار گفت: یکی از واحدهای خوب با برند کشوری واحد تولید ماکارونی و کنسرو ماهی و لوبیا و دستمال کاغدی در شهرستان دشتستان است که با برنامه‌ریزی انجام شده و  اختصاص تسهیلات لازم این واحد فعال و به چرخه تولید وارد می‌شود.

وی گفت: سرمایه در گردش مشکل اساسی این واحد تولیدی است‌.

علی زنگنه مدیر و تولید کننده شرکت تولیدی ماکارونی و کنسرو و دستمال کاغذی دشتستان گفت: این شرکت ظرفیت تولید انواع ماکارونی و کنسرو ماهی و مواد غذایی دیگر و دستمال کاغذی را دارد که تا پیش از رکود ۵۰ نفر در آن مشغول به فعالیت بودند.

علی زنگنه افزود: مشکل اساسی این واحد سرمایه در گردش است که  در صورت تامین آن این مجموعه قابلیت تولید در سطح ملی و ایجاد اشتغال ۸۰ نفر را دارا است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا