یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29324
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : همزمان با هفتم مهرماه روز ملّی آتش نشانی و ایمنی خرم دل با حضور در ایستگاههای آتش نشانی مستقر در پایتخت انرژی کشور از تلاش های آتش نشانان صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس تقدیر کرد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 8 مهر 1399 - 07:18

پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛ در حاشیه این مراسم ، مدیرعامل منطقه ویژه پارس ضمن برشمردن موقعیت استراتژیک منطقه ویژه پارس در حوزه انرژی و اقتصادی خاطرنشان ساخت: آتش نشانان صنعت نفت مستقر در این منطقه با جانفشانی خود در مسیر همراهی با برداشت و تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی و فعالیتهای همه جانبه صنایع مستقر در منطقه به عنوان منادیان امنیت و آرامش از جهادگران کشورمان محسوب می شوند که در پارس جنوبی و خط مقدم جبهه اقتصادی برای سرافرازی کشور تلاش می کنند.

ایرج خرم دل تصریح کرد: با لطف خداوند متعال و همراهی صنعتگران در این منطقه علیرغم حجم بالای فعالیت ها که در نوع خود بی نظیر می باشد خوشبختانه شاهد کمترین تلفات از حوادث و سوانح بوده و هستیم که این مهم نشان از ایثارگری آتش نشانان فداکار و فعالان حوزه ایمنی مستقر در این منطقه می باشد.

وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه ، این آتش نشانان عزیز این منطقه بودند که با حضور در شهر و روستاهای منطقه در عملیات های مقابله با این ویروس مشارکت جدی داشته اند که این اقدام نیز قابل ستایش و تقدیر است.

در هفتم مهرماه همزمان با سالروز ملّی آتش نشانی و ایمنی از آتش نشانان منطقه ویژه پارس تجلیل به عمل آمد.

تکریم از آتش نشانان سازمان 8


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا