چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28976
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: تا کنون دو میلیون ماسک با کیفیت و قیمت مناسب در ۲۵ مرکز، به مردم این استان تحویل شده است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 22 شهریور 1399 - 10:49

سید محمد حسن تقی زاده بیان کرد: با توجه به نیاز مردم در روزهای کرونایی به ماسک، این ستاد تصمیم گرفت با قطع کردن دست واسطه‌ها این کالا را با قیمت و کیفیت مناسب به دست متقاضیان برساند.

او افزود: این کار را در استان بوشهر شروع کردیم و سپس به دیگر استان‌ها توسعه یافت به طوری که اکنون این فعالیت در سراسر کشور انجام می‌گیرد.

دو میلیون ماسک در بوشهر توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر ادامه داد: متقاضیان ماسک‌ می‌توانند در سامانه اینترنتی hastinja.ir ثبت نام کنند و به هر  کدملی یک بسته ماسک تعلق می‌گیرد.

تقی زاده با اشاره به فعالیت ۲۵ مرکز توزیع ماسک در استان، عنوان کرد: تا کنون ۴۰ هزار بوشهری در این سامانه ثبت نام کرده‌‌اند و دو میلیون ماسک میان مردم این استان توزیع شده است.

او گفت: بسته‌های ماسک شامل ۵۰ عدد ماسک سه لایه با کیفیت و قیمت مناسب است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر افزود: علاوه بر ماسک هم اکنون مواد ضدعفونی کننده و نوشت افزار ایرانی و ارزان قیمت هم در سامانه هست اینجا وجود دارد و هم استانی‌ها می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.

تقی زاده عنوان کرد: به زودی دور دوم توزیع ماسک نیز آغاز خواهد شد و افراد متقاضی می‌توانند برای بار دوم ماسک و دیگر اقلام بهداشتی را دریافت کنند.

او همچنین با اشاره به کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای تامین ماسک نیروهای درمان و مردم نیازمند بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر ۷۰ هزار ماسک بین مردم و ۱۰ هزار ماسک N۹۵  بین اعضای بخش درمان بیمارستان‌ها توزیع شد.

دو میلیون ماسک در بوشهر توزیع شد

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر نیز به خبرنگار ما گفت: این نهاد وظیفه توزیع ماسک‌های تولیدی ستاد اجرایی فرمان (ره) را بر عهده دارد و اکنون نزدیک به ۱۲۰ نفر در شبکه توزیع ماسک در استان فعالیت دارند.

عبدالرحیم افروغ افزود: هم اکنون در همه مناطق استان توزیع ماسک صورت می‌گیرد و حتی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مثل بخش‌های بوشکان و ارم در شهرستان دشتستان مرکز توزیع ماسک ایجاد کرده‌ایم.


برچسب ها: #بوشهر #ماسک
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا