دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28887
تعداد نظرات: ۲
دهدار رییس شورای شهر بوشهر در پاسخ به صحبت‌های آسایش:

رییس شورای شهر بوشهر : اگر می‌خواهیم فضای همدلی باشد نباید اذهان عمومی را تشویش کنیم و خودمان را قهرمان داستان نشان بدهیم .

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 4 شهریور 1399 - 14:21

وحید امیر / روز دوشنبه نشست شورای شهر بوشهر با حواشی همراه بود . در این جلسه بحث بر سر انتخاب شهردار و رد صلاحیت سرپرست شهرداری باعث شد اعضای شورا به این موضوع بپردازند.

 

مهرزاد آسایش به صحبت‌های دهدار درباره چگونگی ابلاغ نامه رد صلاحیت و روال انتخاب شهردار واکنش نشان داد و گفت  : قبل از نامه ارسالی در جریان تایید نشدن سرپرست بودید ولی روند را عادی نشان دادید.

 

آسایش با بیان اینکه پیج اینستاگرامی را قوی‌تر از تریبون شورای شهر میدانم افزود : سرپرست چون انگیزه ندارد کاری در شهرداری انجام نمی‌شود و هیچ شهردار قوی برای چند ماه نمی‌آید و یک گزینه قوی که چندین پروژه کلان شهر را کار کرده معرفی کردم ولی هیچ بررسی نشد.

 

این صحبت‌های آسایش واکنش دهدار رییس شورای بندر بوشهر همراه داشت.

 

دهدار رییس شورای شهر اظهار داشت : همکاران ما متاسفانه صحبت های انتخاباتی را شروع کرده‌اند اما هنوز برای کار انتخاباتی زود است.

وی خطاب به آسایش گفت : گزینه شما آقای بهروزیان‌فرد بود و صدای شما موجود است ولی از آنطرف گزینه دیگری را در فضای مجازی مطرح می‌کنید خواهشا با افکار عمومی بازی نکنید. مطرح می‌کنید ۲ مرداد از حراست استانداری نامه رد صلاحیت را گرفته‌ام ولی دو مردادماه پنج شنبه و تعطیل رسمی است و اگر فرض را بزاریم همان دو خرداد تا ۱۸ مرداد ماه بخاطر ابتلای ۴ عضو شورا به کرونا و دستورالعمل بهداشتی ساختمان شورا قرنطینه بوده است و شانزده روز شورا تعطیل بود بعد از بازگشایی شورا جلسه گذاشتیم.

 

رییس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: اگر می‌خواهیم فضای همدلی باشد نباید اذهان عمومی را تشویش کنم و خودمان را قهرمان داستان نشان بدهیم . خیلی از مسائل را مطرح نمی‌کنم از استخدامی‌های بستگان تا موارد دیگر قرار نیست بخاطر اینکه محبوب بشویم شهر را به آشوب بکشیم. شهرداری بخاطر شرایط موجود که همه می‌دانید دلیل آن چیست مستأصل مانده است چرا باید فرد خاصی را زیر سوال ببریم.

 

ابوذر دهدار ادامه داد: چندیدن شهردار انتخاب کردیم نمی‌توانم باطن افراد را تشخیص بدهم و از کجا بدانم که ایشان تایید می‌شود یا نه. وظیفه ما انتخاب شهردار است ولی دستگاه نظارتی تایید نمی‌کند اینکه مشکل بنده نیست. هرکسی از عملکرد خود در شورا راضی نیست استعفا بدهد دلیلی ندارد شورا را زیر سوال ببرید.


تعداد نظرات: ۲
صادق
14:21 - 1399/06/04

سلام
وقت بخیر
آقای عزیزی که داری سایت رو مدیریت میکنی لطفا در نوشتن متن بیشتر دقت کنید
آخه تاریخ یه بار نوشته بودید ۲مرداد و بعد خط بعد ۲خرداد که میشه روز پنج شنبه و در آخر از دو خرداد تا ۱۸مرداد میشه ۱۶ روز
لطفا دقت کنید سپاس
یا شاید من دارم اشتباه میکنم شما درست نوشتید

م.جما
14:21 - 1399/06/04

با سلام خدمت همه شما دوستان عزیز در شورای شهر بوشهر با توجه به صحبتهای متین جناب دکتردهدار ممنونیم از ایشان که با چشمانی باز وبا بصیرت به آینده شهر وشهرداری نگاه میکنند انشااله بتوانیم حضورایشان وهمفکران او رادر دوره های بعدی شورا داشته باشیم ودر ادامه به جناب دکتر عزیزم آقای آسایش بگوییم انتشار بیانات شما در مورد مرد بزرگ وبا اصالت از طوایف بکش ممسنی حتما از طریق مراجع محترم قضایی ووزارت محترم کشور پیگیری خواهیم کرد انشاءالله

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا