دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28870
تعداد نظرات: ۰

همزمان با هفته دولت مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دیر با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ، فرماندار ، امام جمعه و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان برگزار گردید .

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 3 شهریور 1399 - 13:49

در این مراسم دکتر پرویز رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک روز پزشک گفت : حدود ۵۰درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که عمدتاً بیمه شده  صندوق روستایی می باشند و این بیمه شدگان از طریق برنامه نظام ارجاع و پزشک خانواده خدمات را از مراکز بهداشتی درمانی و مراکز جامع سلامت دریافت می کنند.

 

وی اشاره نمود : خوشبختانه با شرایطی که در استان و شهرستان دیر فراهم شده ،  این امکان فراهم شده که دسترسی مردم به خدمات بیمه ای و خدمات درمانی راحتر شود.

دکتر رمضانی گفت : امید است با شرایط مطلوبی که در خصوص خدمت رسانی بیمه سلامت از طریق الکترونیکی برای مردم فراهم گردیده ، با تجهیز مراکز درمانی شهرستان دیر ، امکان خرید خدمت توسط بیمه سلامت و ارائه خدمات سلامت بهتر فراهم گردد.

 

مدیرکل بیمه سلامت ضمن قدر دانی از همکاری و پیگیری فرماندار محترم  شهرستان دیر و دیگر مسئولین در امر واگذاری زمین جهت پروژه ساختمان اداره بیمه سلامت گفت :  این پروژه حدود ۲۲۰ مترمربع در یک طبقه ساخته خواهد شد انشاالله سعی بر این است در کمتر از یکسال مورد بهره برداری قرار گیرد ، اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی سازمان بیمه سلامت و حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان برآورد و برای احداث و تجهیز ساختمان در نظر گرفته شده است.

 

در دولت تدبیر و امید در شهرستانهای استان پنج ساختمان اداری بیمه سلامت احداث یا خریداری شده و ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان دیر ششمین ساختمان اداری است که احداث می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا