دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28836
تعداد نظرات: ۰

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرفرارسیدن هفته دولت را به دولت مردان خدوم و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت گفت .

تاریخ انتشار: شنبه ، 1 شهریور 1399 - 12:36

روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ متن پیام سید حسین حسینی بدین شرح است:
دوم شهریورماه مصادف با آغازهفته دولت ، یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ و ارزشمند ، رجایی و باهنر است.
تاریخ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی است که تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری بی ادعا به مردم بوده؛ که درخشش خاطرات این دو شهید بزرگوار نشان این مدعاست.
هفته دولت فرصتی است که دولتمردان با تجدید پیمان با شهیدان افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه های مختلف را فراهم آورده و امید را به جامعه نوید می بخشند.
بدون شک تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف وگسترده صنعتی ، معدنی و تجاری دولت تدبیر و امید نظیردستیابی به توسعه و اشتغال پایدار، افزایش ظرفیت تولید ، توسعه صادرات غیر نفتی و حضور موثر در بازارهای جهانی با سرمایه گذاری صنعتی و معدنی در زنجیره های ارزش ، فعال سازی واحدهای راکد و ،رقابت پذیری تولیدات ،توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان ، توسعه و تعمیق نهضت ساخت داخل ، فرهنگ سازی و ترویج مصرف کالای ایرانی ومدیریت تنظیم بازار در راستای دستیابی به سیاست ها و اهداف برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در سال جهش تولید که حاصل موفقیت وپیشرفت استان بوده را مرهون زحمات و تلاش صادقانه همکارانی است که از هیچ کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات ، ایجاد رضایت در ارباب ‌رجوع ؛ شناسایی و جذب فرصتهای سرمایه گذاری دریغ ننموده اند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
امید است با تجدید بیعت با بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و شهیدان بلند مرتبه ؛ عزت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را در سایه راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و مدیریت عالمانه ریاست محترم جمهوری بیش از پیش شاهد باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا