یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28221
تعداد نظرات: ۰
در سال گذشته ثبت شد؛

مدیرمنطقه ده عملیات انتقال گاز، ازانتقال بیش از ۲۲۹ میلیاردمترمکعب استاندارد گاز، طی سال گذشته خبر داد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 اردیبهشت 1399 - 19:03

به گزارش روابط عمومی  منطقه ده عملیات انتقال گاز، حمید خدری مدیر منطقه  با اشاره به اینکه زمستانی که گذشت با کاهش دما و سرمای سختی در کشور همراه بود، گفت: در روزهای سرد زمستان سالی که گذشت شرایط سختی را از نظر مصرف گاز طی کردیم اما به لطف خداوند و تمهیدات اندیشیده شده توانستیم بدون هیچگونه خللی فرآیند انتقال گاز را به صورت ایمن و پایدار به انجام برسانیم.

وی با بیان این که منطقه ده عملیات انتقال گاز در سال ۹۸ بیش از۲۲۹ میلیارد مترمکعب گاز را به شبکه انتقال گاز کشور ارسال کرده است، افزود: متوسط انتقال گاز روزانه این منطقه در سال گذشته، ۶۲۹ میلیون استاندارد مترمکعب بوده است که نسبت به رقم ۶۱۲ میلیون استاندارد مترمکعب سال۱۳۹۷ به میزان ۲٫۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرمنطقه ده عملیات انتقال گاز در ادامه با اشاره به اینکه درفصل زمستان شاهد ثبت رکورد تازه ای درانتقال گاز بودیم، تاکید کرد: برهمین اساس به لطف خداوند و به کارگیری ایستگاه های تقویت فشار گاز و همچنین بهره مندی از تلاش شبانه روزی، توان نیروهای متخصص و جوان توانستیم، همانند سال های گذشته زمستانی بدون افت یا قطع فشار گاز را تجربه کنیم.

وی نظارت برانتقال ایمن و پایدار گاز، بازرسی و نظارت برسیستم های اندازه گیری و کنترل کیفیت گاز تحویلی به خطوط لوله سراسری را ازجمله مسئولیت های امور هماهنگی ونظارت بر انتقال گاز برشمرد که به صورت شبانه روزی توسط کارشناسان این امور انجام می شود.

به گفته خدری، منطقه ده عملیات انتقال گاز ماموریت خود را براساس انتقال ایمن، پایدار، بهره ور و پاک گاز طبیعی تعیین کرده و همه تلاش خود را همچون سال هایی که گذشت، برای تامین آسایش و آرامش مردم به ویژه در روزهای سرد سال به کار می گیرد تا گاز ایمن و پاک گرمابخش  خانه های هموطنان و صنایع کشور باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا