یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27881
تعداد نظرات: ۰
به مناسبت هفته کارگر؛

به مناسبت هفته کارگر مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاون و تعدادی از کارشناسان ستادی با رئیس خانه کارگر تشکیلات بوشهر در محل خانه کارگر دیدار کرد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 9 اردیبهشت 1399 - 09:54

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر؛ به مناسبت هفته کارگر مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به همراه معاون و تعدادی از کارشناسان ستادی با رئیس خانه کارگر تشکیلات بوشهر در محل خانه کارگر دیدار کرد.

در این دیدار دکتر نویدی فرد ضمن تبریک هفته کارگر به نقش و اهمیت کارگران در توسعه و آبادانی ایران اسلامی اشاره نمود و گفت: کارگران بازوی توانای صنعت و اقتصاد کشور هستند و ما در ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تمام توان و امکانات خود را برای ارائه هرچه بهتر به قشر پرتلاش و زحمتکش کارگران بسیج کرده ایم و در این راستا از هر پیشنهاد و اقدامی برای بهتر شدن خدمات برای کارگران عزیز استقبال می کنیم.

وی در ادامه با ارائه سیاست ها و راهبردهای سازمان تامین اجتماعی برای رضایتمندی شرکا و مخاطبان سازمان گفت: در ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز ما با اقدامات و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در پی پیاده سازی سیاست های سازمان هستیم.

سپس دکتر نویدی فرد با اشاره به اقدامات در دست اجرا در استان گفت: در استان برنامه های متنوعی در بخش توسعه و تعالی خدمات درمانی در دست داریم که از مهمترین آنها می توان به راه اندازی درمانگاه دوم در شهر بوشهر اشاره که کارهای آن را شروع کردیم و  همچنین با نظر ویژه آقای دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان  بخش های مختلف بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان مهر برازجان توسعه قابل توجهی خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نسیم ۱۹ گفت: هدف های ما در طرح  نسیم ۱۹ جلوگیری از درگیر شدن و خطر آلودگی بیماران مزمن و سالمندان، تسهیل دسترسی بیمه شدگان دارای بیماری مزمن، سالمند و بازنشستگان به خدمات درمانی مراکز ملکی، کاهش میزان مراجعه غیرضرور به مراکز درمانی در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش هزینه های درمانی بیمه شدگان و هزینه های جنبی مانند ایاب و ذهاب، وقت و… می توان اشاره نمود که در این طرح به صورت رایگان داروهای مورد نیاز بیماران دارای پرونده مزمن را در خانه آنها بوسیله یک بهیار رسانده و همانجا فشار خون، قند خون و تب آنها گرفته می شود.

میرجهانمردی رئیس خانه کارگر تشکیلات استان بوشهر نیز با تبریک روز کارگر، با تقدیر و تشکر از مدیریت درمان استان گفت: همیشه مدیریت درمان بوشهر یار و همراه خانه کارگر بوده و تعامل بسیار خوبی وجود داشته است که امیدواریم در آینده نیز این تعامل خوب مانند الان پایدار و پویا باشد.

میرجهانمردی با اشاره به مشکلات کارگران از مدیریت درمان خواستار حل آنها را شد که مدیر درمان نیز قول همکاری داد. در پایان با اهدا هدیه از طرف مدیریت درمان از تلاش های خانه کارگر تشکر و قدردانی بعمل آمد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا