دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27673
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان این استان تا اوایل روز چهارشنبه به تناوب ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 31 فروردین 1399 - 09:58

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا؛ پیام مساعدی افزود: از اوایل وقت امروز سامانه بارشی ضعیفی از سمت غرب وارد استان بوشهر شد که در پی آن آسمان استان تا اوایل روز چهارشنبه به تناوت ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان بوشهر تا روز چهارشنبه بارانی است

وی بیان کرد: از ظهر امروز تا صبح یکشنبه سرعت وزش باد شرقی و جنوب شرقی روی دریا و غرب خلیج فارس افزایش می‌یابد که شاهد تلاطم دریا به طور نسبی خواهیم بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری همراه با غبار محلی در برخی مناطق بارش پراکنده باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: در این مدت جهت باد بیشتر جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی روی دریا و سواحل استان تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و در فرا ساحل گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۵۷ دقیقه بامداد، مد اول ۰۷:۳۷، جزر دوم ۱۲:۴۴ و مد دوم دریا  ۱۸:۱۱ دقیقه خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا