دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26801
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۵۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: پنج نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 5 فروردین 1399 - 14:46

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۵۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: پنج نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه پنجم فروردین ۶۷ نفر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده، سه مورد ساکن شهرستان بوشهر شامل سه خانم ۲۷ ساله، ۴۳ ساله و ۴۵ ساله است که خانم ۲۷ ساله داری سابقه سفر به جزیره خارگ ، همراه همسر خود را دارد و خانم ۴۳ ساله نیز همسرش در تهران کار می‌کند که یکی از همکاران همسرش در تهران نمونه آزمایش آنها مثبت اعلام شده بود، خانم ۴۵ ساله نیز دختر وی از تهران برگشته بود که هر سه نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی بسر می برند.
وی تصریح کرد: نفرات جدید دیگر نیز که نمونه آزمایش ویروس کرونای آن‌ها مثبت اعلام‌شده دو خانم ۳۹ ساله و ۷۰ ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند که خانم ۳۹ ساله یکی از بستگانشان از مأموریت تهران برگشته بود و خانم ۷۰ ساله نیز مبتلا به بیماری کلیوی است و فامیل یک از افرادی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شده که هر دو نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی بسر می برند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۸۹۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به ۱۹۳۴ نفر رسید.

تا صبح امروز بیش از ۴۱ میلیون نفر در غربالگری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کرده اند

توصیه وزارت بهداشت ادامه مشارکت مردم در سامانه salamat.gov.ir است


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا