دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26773
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل گمرک استان بوشهر گفت: با همکاری سازمان اموال تملیکی استان بوشهر ۱۰۰ هزار ماسک، ۱۲ دستگاه تب‌سنج و ۴ هزار لیتر الکل در راستای مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفت.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 4 فروردین 1399 - 14:46

بهروز قره‌بیگی در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کرد:راه‌اندازی ۳ انبار اختصاصی برای حمایت از تولید و کاهش هزینه تمام شده، رشد چشمگیر صادرات کالاهای غیرنفتی به ویژه به کشور قطر و ترانزیت خارجی از گمرک بوشهر از دیگر برنامه‌های گمرک بوشهر در سال قبل است.

وی تحقق ۱۳ هزار میلیارد ریال درآمد گمرکی در سال ۹۸ در گمرکات استان بوشهر و واریز به خزانه کشور را نشان دهنده جایگاه گمرکات بوشهر در مناسبات تجاری و بازرگانی کشور دانست.

مدیرکل گمرک استان بوشهر به اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا پرداخت  و گفت: ترخیص محموله‌های مواد و کالاهای مورد نیاز مقابله به بیماری کرونا در کوتاه‌ترین زمان در دستور کار قرار دارد.

قره‌بیگی با قدردانی از سازمان اموال تملیکی در توجه به مقابله به بیماری کرونا خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با بیماری و ویروس کرونا با همکاری سازمان اموال تملیکی استان بوشهر ۱۰۰ هزار ماسک، ۱۲ دستگاه تب‌سنج و ۴ هزار لیتر الکل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا