دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26537
تعداد نظرات: ۰

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه کمیته استانی مبارزه با کرونا و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی طی دو روز گذشته ۱۹ باب خانه مسافری (مبله ) غیر مجاز در استان پلمب شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 24 اسفند 1398 - 12:03

سکینه سالاری افزود: برخی از هم وطنان بدون توجه به تذکرها و اطلاعیه های ستاد به استان بوشهر سفر کرده و اغلب در شهرهای نزدیک به مرکز استان اقامت کرده اند که این موضوع نیز در یکی دو روز گذشته پیگیری و محل‌های اقامتی غیرمجازی که در این شهرها در ایام اسکان داده بودند پلمب شدند و با متخلفینی که اینچنین با سلامت مردم معامله کردند برخورد قانونی می‌شود.

وی با تاکید برسفر نکردن هموطنان در شرایط اضطراری کنونی گفت: از هموطنان خواهشمندیم به اطلاعیه های ستاد استانی مبارزه با کرونا استان بوشهر توجه کنند و تا مهار نشدن این بیماری خطرناک از سفر های غیر ضرور خودداری کنند.

سالاری با اشاره به مهمان نوازی مردم بوشهر گفت: مردم این استان همواره میزبان خوبی برای هموطنان بوده است و گواه این مدعا سفر همه ساله میلیون ها گردشگر به این استان است ولی در شرایط خاص کنونی برای حفظ سلامت و آرامش جامعه صلاح در خانه ماندن است و قطعا با تهدید کنندگان سلامت و آرامش جامعه بدون مماشات برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

منبع:ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا