دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26531
تعداد نظرات: ۰

کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی ، سپاه و بسیج دیشب عملیات اجرایی ضد عفونی کردن و گند زدایی معابر شهری در بوشهر را انجام دادند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 24 اسفند 1398 - 11:58

به نقل از خبرگزاری صداو سیما؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز از تلاش نیروهای سپاه و بسیج قدردانی کرد و گفت : ازجامعه پزشکان ، پرستاران ، سپاه ، بسیج ، صدا و سیما و نیروهای مردمی که در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تلاش می کنند قدردانی و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

آیت الله صفایی بوشهری با آرزوی ریشه کنی و نابودی ویروس کرونا در کشور و جهان گفت : این حرکت و تلاش در جهت مبارزه با بیماری همان پشتیبانی و کارهای بزرگیست که در دفاع مقدس رزمندگان انجام دادند .

وی همچنین از مردم خواست توصیه ها و دستورات بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر این بیماری نابود شود.

فرمانده جنگ نوین منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز گفت : قرارگاههای پدافند زیستی در تمام استانها به دستور فرماندهی کل سپاه و در استان ما هم به فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و با همکاری سپاه امام صادق و بسیج تشکیل شده تا عملیات مبارزه و ضد عفونی سرعت بیشتری بگیرد.

ناو سالار دوم پاسدار غلامرضا عالی زاده اضافه کرد : قرارگاه زیستی با هدف مقابله با ویروس کرونا و کمک به وزارت بهداشت تشکیل شده که در روزهای گذشته کار ضد عفونی بیمارستان شهدای خلیج فارس ، حضرت قائم ، پادگان های نظامی و برخی از روستاها را به شکل سازمان یافته تری انجام داده است .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا