چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26400
تعداد نظرات: ۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس برای پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی حاد تنفسی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 12 اسفند 1398 - 11:46

سعید کشمیری با اشاره به ضرورت انتخاب یک مرکز مجهز برای پذیرش بیماران احتمالی کرونا در استان بیان کرد: در کمیته استانی مبارزه با کرونا مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر برای پذیرش بیماران تب‌دار با مشکل حاد تنفسی انتخاب شد.

https://media.mehrnews.com/d/2019/09/15/3/3237540.jpg

او با قدردانی از همکاری و آمادگی بیمارستان‌های سلمان فارسی (تامین اجتماعی) و قائم (عج) در انتقال بیماران به این مراکز افزود: روند انتقال بیماران بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به بیمارستان‌های دیگر شهر بوشهر آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: با این جابجایی، بیماران دارای مشکل حاد تنفسی و تب‌دار در دو بخش اورژانس بزرگسالان و اورژانس اطفال مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به عنوان بیمارستان مرکزی پذیرش می‌شوند و برای ادامه درمان در این مرکز تحت مراقبت قرار خواهند گرفت.

کشمیری تاکید کرد: همه بیمارستان‌های استان برای پذیرش بیماران حاد تنفسی آمادگی لازم را دارند و این بیماران در صورت صلاحدید و تشخیص، به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس ارجاع داده می‌شوند.

او با درخواست از مردم برای حفظ آرامش عمومی و رعایت بهداشت فردی برای غلبه بر کرونا گفت: بیماران بزرگسال اورژانس به بیمارستان تأمین اجتماعی ارجاع و در این مرکز پذیرش خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه عطسه و آبریزش بینی نشانه‌های کرونا نیست، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم در صورت داشتن علائمی مانند تب شدید و سرفه خشک به بیمارستان مراجعه کنند، در غیر این صورت نیازی به مراجعه نیست.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا