سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26047
تعداد نظرات: ۰

صدای استان :فرماندار دشتستان گفت: ۲۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در دشتستان افتتاح و اجرا می‌شود. به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ فتح الله نوروزی در آیین ادای احترام مسئولان دشتستان به شهدا افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف و همه نقاط شهرستان با وجود همه…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 13 بهمن 1398 - 08:39

صدای استان :فرماندار دشتستان گفت: ۲۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در دشتستان افتتاح و اجرا می‌شود.

به گزارش«صدای استان» به نقل از ایرنا؛ فتح الله نوروزی در آیین ادای احترام مسئولان دشتستان به شهدا افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف و همه نقاط شهرستان با وجود همه سختی‌ها و مشکلات موجود برای خدمت به مردم انجام شده‌است.

وی یادآور شد: آبیاری تحت فشار ۴۵۰ هکتاری دالکی، مرکز بستردرمان تنگ ارم، ساختمان بهداشت و درمان دشتستان، کانال آبرسانی نخیلات نظرآقا، بیمارستان محلی شبانکاره، ساختمان شهرداری سعدآباد، خانه بهداشت، بوستان امید، چمن مصنوعی و آسفالت معابر در روستاها از جمله طرح‌های افتتاحی است.

نوروزی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاها و مقاوم سازی خانه‌های روستایی از مهمترین پروژه‌های دشتستان در دهه فجر امسال است.

فرماندار دشتستان گفت: امام خمینی (ره) با رفتار، کلام و اقتدار خود درس مقاومت و ایستادگی به ما آموخت.

نوروزی ادامه داد: ما خدمتگزاران امروز ضمن ادای احترام به شهدا و میثاق دوباره با آرمان‌های آنان می‌گوییم عزت، آزادی و شرفی که شما برای ما به ارمغان آوردید براحتی به بدست نیامده و همه سعی می‌کنیم که آن را پاس بداریم.

علاوه بر عطرافشانی و گل افشانی قبور شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه تاکسیرانی، دیدار مسئولان با خانواده شهید سلیمی از شهدای انقلاب و برپایی نمایشگاه فجر کتاب از برنامه‌های روز آغازین دهه فجر انقلاب اسلامی  در شهرستان دشتستان و شهر برازجان مرکز این شهرستان بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا